Point Zero
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» snowfight //Lara//
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 EmptyTirs Dec 11, 2012 12:07 pm af Zac

» emne anyone? :3
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 EmptyTirs Dec 11, 2012 11:51 am af Zac

» Ready for a zombie?!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 EmptyTirs Dec 11, 2012 11:48 am af Lara

» ny på side
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 EmptyMan Dec 10, 2012 1:45 pm af Zac

» nybruger søger en at emne .__.
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 EmptyMan Dec 10, 2012 1:43 pm af Zac

» Halli-Halløj! Kig! >8D
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 EmptyMan Dec 10, 2012 1:39 pm af Zac

» Av.. - Lamia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 EmptySøn Sep 02, 2012 7:50 pm af Neil

» En ny start!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 EmptySøn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

» Jægernes kodeks!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 EmptySøn Sep 02, 2012 5:59 pm af Neil

Mest aktive brugere
Neil
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_rcap 
Kaos
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_rcap 
Amelia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_rcap 
Theisa
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_rcap 
Mizra
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_rcap 
Matty
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_rcap 
Nathan
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_rcap 
Charm
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_rcap 
Ivy
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_rcap 
Lamia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 30 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Zac

Vores brugere har i alt skrevet 612 indlæg i 67 emner
En ny start!

Søn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

Kære brugere på Point Zero!

Tiden har stået stille, og byerne er blevet tilgroede, støvet ligger tungt, og verden er blevet stille. Er der overhovedet mennesker tilbage, eller er det hele blevet overtaget af virus og udefrakommende?

Vi på Point Zero vil gerne sparke gang i siden igen med et brag! Og det gør vi med nye tiltag!

En ny og finpudset historie!
Flere detaljer til racerne!


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Vinderen af invitations konkurrencen!

Ons Dec 01, 2010 5:52 pm af Neil

Ja så er vinderen fundet!

Og den der har inviteret flest personer blev: Mizra!
Mange gange tillykke til hende ;) Hun har vundet en ekstra evne! Endnu engang tillykke til hende!

Og hey! Glædelig 1. Dec alle sammen :D

Kommentarer: 0

GUYS'N'GIRLS! ATTENTION PLEASE!

Ons Nov 17, 2010 4:34 pm af Neil


GUYS!

'N girls..

Nu må i liiiige stramme op, og begynde at læse reglerne. Jeg er træt af at folk opretter en bruger og bruger anime billeder, og har mere end en evne, og overhovedet ikke har styr på diverse racer.

Først og fremmest: Læs reglerne! Og gør det nu bare, eller skim dem i hvertfald lige igennem, dette vil hjælpe mig, og jer selv.

Second of all.. Halv-realistiske evner …


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Hey alle sammen! ^^

Lør Sep 18, 2010 3:40 pm af Neil

Yeah, vi mangler ligesom noget aktivitet og nogle medlemmer. Det er jo en forholdsvis ny side, men jeg ville sætte pris på hvis i gad invitere nogen af jeres venner (selvfølgelig kun dem i ved bryder sig om online rollespil ;)), til gengæld får den der inviterer flest personer lov at have 2 evner.

Det du skal gøre:
- Inviter de venner du gerne vil.
- Skriv til Neil hvem og hvor mange du …

[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0


Fjendskab? eller venskab ? //Neil

2 deltagere

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 10:53 pm

Neil satte bilen igang og kørte væk "det er min udgave af 'okay'" sagde han og smilede kort til hende og koncentrerede sig om sin kørsel. Han rakte kort tunge af hende ud af siden af munden og blottede kort sin tungepiercing. Han så lidt på vejen der bugtede sig foran dem. Den blev hurtigt meget øde og til sidst forsvandt bygningerne og blev erstattet af træer. Han så kort på flasken og tog den fra hende "såså den er ikke til at tænde bål med, vi skal ikke på lejrtur.. det er til mig hvis jeg en dag holder fri og beslutter mig for at være deprimeret" grinede han. Han rystede på hovedet "jeg har nogen cookies, og nogle andre ting, det burde mætte fint" sagde han og håbede at det var godt nok til at kunne holde dem kørende, han spiste ikke så meget, så der var masser til Justine hvis hun kunne spise det. "Mm.." sagde han bare stille, og hørte egentlig ikke hvad hun sagde da han havde travlt med at dreje udenom nogle biler. Han trådte på speederen da der kom endnu en lang strækning uden mening.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 10:59 pm

Justine så lidt på ham og gav et grin fra sig og sagde"haha! hvor er du sjov Neil kom så med den" hun kunne godt li hans tunge piercing den var rigtig nuttet til ham og sjov at se på når den sådan kom frem, heldigvis havde Neil os humor så dette var ikke så slem en tur med stilhed og det hele, hun tog blidt flasken fra ham og sagde"Næææh unge mand den er du ikke for gammel til at drikke i nu" hun blinkede drilsk og tog den ind til sig og rakte tunge og sagde sødt dog flabet på den nuttet måde"aaah naaah naaah naaaaa" hun puttet den om bagi igen og kiggede poserne igennem og sagde"Nåååh" hun havde røven strittende og stod halvt på sædet, "Nå? men Neil de der vinduer var det på grund af selveste farverne der var der oppe du ville der op og kigge eller var det blot noget du syntes at se oppe i dem?" hun roede dem igennem og fandt en shandwish og tog den frem og tog en nuttet lille bid som et lille dyr ville ha gjordt?, hun grinte let og lukket øjnene og sagde"mmmh dejligt at få mad, tror det 3 dage siden jeg sidst spiste noget?"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 11:17 pm

Neil grinede lidt og lod hende få fat i flasken, han var også nødt til at koncentrere sig lidt om hvor han kørte så han ikke kørte galt. Han smilede skævt "jeg er atten.. jeg er fuldt ud gammel nok til at bælle jägermeister, eller vodka når jeg har lyst" sagde han, og prikkede hende kort i siden. Han kørte lidt "du må sige til hvis vi skal stoppe" sagde han så kort, og kiggede på vejen. Det var ved at blive mørkt igen, men han turde ikke tænde lygterne af frygt for at tiltrække væsner. Han greb kort ud efter flasken for at lege lidt med på legen, men måtte igen vende ansigtet tilbage til vejen. Det var egentlig hyggeligt, ikke så ensomt som så mange andre gange han havde været ude og køre. Han lyttede til hendes snak og så på hende.. eller på hendes røv.. "ja det øhm... var farverne.." mumlede han og vendte hurtigt blikket tilbage til vejen igen og rystede på hovedet af sig selv. "Det var længe... så spis du lidt mere" sagde han roligt, og kørte udenom en lastbil.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 11:26 pm

åndedrættet var langsomt og meget roligt, hendes fingerspidser berørte let overfalden på disse betrukne sæder bilen havde i sig, det var dejligt at rør ved og ikke nok med det så havde hun det godt sammen med Neil. Hun satte sig tilbage og gav et kækt grin fra sig og satte sig i det hun så noget med stor ! overraskelse og sagde"UUHH!! STOP... vi må virkelig skifte bil til den der!" hun pegede på en efterladt ! SMUK helt holdbar og solid Range Rover! en drømme bil i sådan en ødeland som dette. Hun ruskede blidt i Neil og sagde"Kom nu jeg ber dig skifte bil den er så meget mere sikker end denne her jeg skal nok tjekke om den er ok her og der?" hun smilede kært og så virkelig bedårende på Neil for at få sin vilje dog var hun lidt utryk ved at skifte bil men denne ville ikke holde særlig længe?.... den ville max holde i få sekunder vis de stødte ind i noget midt i sandmarken hvor dens dæk ikke var særlig gode som de var på en ægte Range Rover?. Justine bed sig i underlæben og krammede stadig jägermeisteren ind til sig som var den hendes lille precious ! skat. Hun smilede og sagde"Kom nuuuuuuuu"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 11:40 pm

Neil stoppede stille bilen og så lidt på hende. Hans ansigt gik fra undrende til skrækslagent "nej!" sagde han hurtigt, og klamrede sig til Audiens rat. Igen det der anfald af barnlighed, aldrig i livet om han ville af med sin bil til den der... brutalis der stod der!! "Nej.." sagde han fast og så lidt på hendes bedene ansigt "den her bil har aldrig svigtet mig, aldrig.." sagde han, og så bedene på hende. Bilen betød evigt meget for ham, da han havde haft den siden han var kommet ud fra sit gemme den gang der var sket noget. "Please Justine... jeg har haft den her bil siden... siden du ved, jeg kan ikke efterlade den her, den betyder næsten mere end min kælder" sagde han, og vidste at deet var nogen sære ting at holde af, men han det var det eneste han havde. Han så lidt på Jägermeisteren og så lidt undrende på hende "hvad er der med dig og min jägermeister?" mumlede han stille, og lagde hovedet på skrå.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 11:45 pm

Justine så undrende på ham og rykkede sig til vinduet og betragtede ham chokeret og sagde"hey! rolig? ro på haha okay okay" hun trak lidt i ham så han ikke klamrede sig så meget til rettet og slingrede her og der og sagde"hey! rolig? slip så neil.... NEILLL!!!! S...L....I...P!?" Hun fik ham til at slippe og styrede stille og slap så igen da han var ved sig selv og tog om jägermisteren og så lidt undrende på Neil og sagde"Hva? din .... næææh nej mester dette her er skam min dejlige Jägermister ikke din du for ung og sådan er det" hun grinte ondt og slikkede blidt om låget med tungen let og dog ikke over savlende og sagde"ha! nu tør du bare ikke rør, nu er mine klamme bakterrier på den over alt" hun krammede den til sig og så de var i en slags skov igen gemt og sagde"Hmmm hvor kan vi finde tilflugt i aften?" hun så lidt på Neil og grinte let i det hun syntes at kunne se en? by eller noget der da ligende en by bare.... lidt?
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Man Sep 20, 2010 8:03 pm

Neil satte sig ordentligt igen og nikkede "jaja rolig nu, jeg kører ikke galt" sagde han og måtte rine lidt af hendes desperation. Han så lidt på vejen og på hende ud af øjenkrogen. "Jeg er ikke for ung, jeg er atten, og man må gerne drikke når man er atten... jeg har måttet drikke i to år!" grinede han, og så på hende da hun lod tungen glide hen over låget. Han stirrede lidt på hende, og så flækkede hans ansigt i et skævt smil "tror du det der stopper mig?" sagde han og prikkede hende på næsen, og snuppede flasken og holdt den væk fra hende "mon ikke jeg overlever?" mumlede han drilsk, og tog kort en tår af den "så nu er der mine klamme bakterier på! Hah!" drillede han, og pustede hende let i hovedet, og betragtede den rødhårede piges reaktion. Han så lidt ud mod skoven, og nikkede "jo vi kan godt finde et sted her.." sagde han, og stoppede bilen inde i skoven. Det burde være et meget roligt sted, da de fleste væsner holdt sig mest til byerne. Han kunne godt skimte højhuse længere ude i horisonten "skal vi ikke bare holde her?" mumlede han og så lidt på hende.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Man Sep 20, 2010 8:13 pm

Justine så undrende på Neil og rakte flabet tunge og sagde"Baaaaaaaaaaaah!" hun grinte let som en reaktion på at hun faktisk havde det sjovt med ham?, det var lidt mærkeligt fordi det var blot en dag siden de havde mødtes eller 2 dage og en nat? og snart 2 nætter.... NÅ! Men videre, men dette var bare mærkeligt fordi han var menneske og hun var, ja så sig som menneske men var jo oprindeligt alien?, jæger og alien venner ???. Justine nikket ivrigt til det med at det ville stoppe ham fra at rør hendes dejlige flaske alkohold den første hun kom til at smage men nææh nej?-den tog Neil. Justine så overrasket på ham og sprang op i sædet og skrig"argh! ikke dine baksiller hahah!" hun grinte og prikkede ham tilbage på næsetippen og lukket øjnene med hovedet let på skrå som en lille hunde hvalp og smilede kært i det hun tog den tilbage blidt og rystede let på hovedet og rødmede over de smukke markerede kindben fordi han sådan leget dril pigebarnet med hende?. Hun kunne ikke holde et lettere lumsk grin tilbage mens hun så på flasken men, det var egenlig Neil og hans dejlige humør der smittet af på hende?, man kunne mere kalde ham for en virus spreder af godt humør end hende for en alien pandami?. Hun så lidt rundt ud af vinduerne og så mod Neil igen med et lettere undrende tomt udtryk som var hun gået i dvale få sekunder før """BOOM""" så kom hun tilbage til virkeligheden?, der var intet at se ingen ting havde sagt lyd, hun var blot vågnet fra den lille stirrende dvale på Neil som var hun i trance. Hun vendte hovedet i lettere forlegenhed over at ha stirrede så få sekunder dog alligevel så åbentlyst på ham som var hun blevet fanget af hans aura? eller blot var nysgerrigt intresseret/facineret af ham?. Hun smilede lidt skævt og kiggede ud af forruden og lod åndedrættet var langsomt igen mens hjertet kaloperede og sagde"Jo det kan vi vel godt??? altså... blive her vis det er" en mærkelig rødmen kom frem igen ved inderne mens hun stille kiggede ud af vinduerne, stadig med den venstre arm om hendes jägermister.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Man Sep 20, 2010 10:45 pm

Neil så på hende og rakte tunge tilbage af hende, så let slap hun ikke.. Han så lidt ud af ruden og skubbede sædet lidt tilbage og så lidt på hende igen, og holdt stille fast i flasken og smilede muntert. "Du burde slet ikke drikke alkohol.. hvis du ikke har, og din krop ikke har drikket længe så bliver du meget hurtigt fuld.. og kan aliens overhovedet tåle den slags?" spurgte han en smule undersøgende, for han var ikke sikker på om det var sikkert for hende at drikke. Han så lidt på det kære ansigt, og smilede stille til hende "du skal holde op med at ligne en rådhåret hundehvalp.. det er der jo ikke nogen der kan stå for" drillede han og prikkede hende i panden. Han lænede sin ryg tilbage mod stolen og slappede af, og lukkede sine øjne lidt. Dog mærkede han godt de stirrende øjne og så lidt på hende. Han så lidt på hende da hun pludselig lagde mærke til at hun stirrede på ham "Justine du er sær.." sagde han og smilede kærligt til hende, og lænede nakken mod nakkelænet på stolen. Biler kunne egentlig blive ret komfortable, men de var ikke så gode at sove i.. desværre. Han nikkede "ja vi kan bare sove her i bilen.. du kan tage bagsædet det er mere behageligt at sove" sagde han og så lidt på hende igen med sine brune øjne. Han så kort på jägermeisteren, og grinede lidt "hvorfor sidder du stadig og krammer med den?" spurgte han og prikkede let til flasken.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Man Sep 20, 2010 11:05 pm

Justine så lidt på ham og grinte kært i det han sagde ingen kunne stå for hendes nuttede hundehvalpe udtryk og syntes faktisk dette var dejligt, det var hverken seksuelt eller? voldeligt, det var sjovt og befriende som om ingen havde lænker i hende og at der intet afsky eller noget var imellem dem andet end venskab... Hun grinte sødt og prikkede ham på næsetippen igen og gik om bagi og satte sig der lidt og kiggede på Neil da hun hev sædet lidt tilbage og sagde"Hmmmm???" hun uglede blidt hans hår og lagde hovedet på det sæde hun havde lagt ned og berørte let hans hovedbund og kiggede på flasken og sagde"fordi det min og hva så? vis jeg blev fuld... jeg tror godt jeg kan passe det fordi det kommer jo blot ned i kroppen det er jo ikke noget specielt? der sker mig..." hun grinte let som svar på at han da os bekymret sig så meget"hvaaaa.. mener du da at den kun er din" hun grinte og låste bildørene og rullede vinduet kun få cm ned så intet kunne få fat men så der kunne hældes noget ud og tog jägermisteren og sagde"Jamen vis jeg ikke kan tåle det er det da heller ikke sundt for dig så vi smider det da bare ud" hun tog hurtigt en tår og grinte i det hun skulle til at hælde det ud af vinduets lille sprække.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Ons Sep 22, 2010 3:42 pm

Neil så på hende og lyttede til hendes latter og smilede lidt af det, og vædede kort sine læber med tungespidsen. Han lukkede sine øjne i et par sekunder, og mærkede så hendes hænder i sit hår "fy.." mumlede han og åbnede sine øjne og så lidt om på hende og grinede lidt. Han kørte kort en hånd gennem sit hår så det igen sad som det skulle, og så lidt på hende og satte sig sidelæns så han havde sine ben ovre på passagersædet. Han lyttede til hendes fjollerier, og sukkede "jaja, men jeg kan jo ikke vide om du kunne tåle det eller ikke" sagde han stille og så ud af vinduet på den mørke skov. "Selvfølgelig er det kun min, din lille dranker" mumlede han og grinede lidt. Han vågnede lidt op da hun skulle til at hælde det ud "din kegle, du skal jo ikke hælde det ud" sagde han og rystede på hovedet af hendes barnlighed og fik fat på flasken og proppen og satte prop på og lagde den på sin mave. "Du skal opføre dig ordentligt.." sagde han og lænede nakken mod vinduet. Det var en dybt ubehagelig sidestilling, men sådan var det.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Ons Sep 22, 2010 9:17 pm

Justine grinte og så lettere spøjst på Neil og pegede i det hun sagde"hey vis jeg er dranker, så er du big time alkoholiger" hun gav et kækt grin fra sig og smilede lidt af hans opførsel den var lidt ala barne agtig?, efter hendes hoved. Hun kiggede stille ud af vinduet og rullede langsomt vinduet op igen og betragtede det stille og rolige vildness de nu var i?, mens hun os tjekkede bilen inde fra og fattet ikke hvordan han kunne holde ud af sådan en lille bil i disse tider, men hva pokker det var jo hans og havde fulgt ham, så der var vel en grund og go historie i dette lettere lille vrag der dog holdte sig for godt måske?, til at sætte vrag på det som fornavn til hans lille love car. Hun strøg blidt det ild røde hår om bagved øret og betragtede ham med de grøn gulige øjne og lod et lille suk slippe ud mellem de fugtige læber der så småt havde fået en lidt dybere farve i det, efter som hun frøs lidt?, ved natte tid blev det altid så mørk, kold, og dyster?, det var ikke rigtig til at holde ud efter hendes mening... hun ville helst at der var flot sol, dejlig lys, dyr og alverdens ting om sig der ikke var farlige? men...
man kan jo ikke drømme forevigt, selv om man var noget af en dagdrømmer...
Hun så lidt væk fra Neil og så temmelig fortabt ud, alt den tid havde hun gået alene og troede at ingen ville komme hende nær?, og nu hvor hun endelig var en nær... føltes det forkert og mærkelige følser var i hendes krop, og så var det et han væsen også.. Justine havde aldrig ledt efter kærlighed og det var bestemt ikke sådan, men der var dog knapper der trykkede og fik hende til at føle mere til grænsen af tiltrækkelse og lyst.. ? hvorfor - det anede hun ikke??... hun havde jo blot været menneske i nogen måneder nu..
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Lør Sep 25, 2010 4:57 pm

Neil så på hende og smilede skævt "nej, du er alkoholikeren, jeg drikker kun når jeg får nederen over alt det her" sagde han, og rynkede på næsen. Det skete engang imellem at han stilte sig op på taget af det hus han levede i kælderen på, og stod og funderede lidt med sin pistol. Måske ville han en dag skyde sig selv.. Hellere det, end at ende op som værtskrop, eller levende lig. Neil, lænede sin ryg tilbage mod døren og lyttede til det enkelte fuglepip der kunne høres i skumringen. Det var egentlig rart. Han drejede hovedet lidt og så på Justine der sad og snoede det røde hår om sine fingre. Han mødte de grøn gullige øjne med sine egne mørkebrune, og smilede let til hende, før han igen så ud af forruden. Han lukkede sine øjne og lyttede til de enkelte fuglepip, ventede næsten på at Justine blev utålmodig, og skulle lave ballade igen. Han kendte hende, han kendte hendes type, de barnlige, de der hungrede efter opmærksomhed, dem man ikke kunne stå for selvom de var flabede. Han smilte lidt ved tanken, og så lidt på radioen, han havde en gammel cd..familien der havde haft bilen før ham havde haft børn, da cd'en vist var et soundtrack fra en amerikansk børnefilm. Han havde hørt den mange gange, kunne de fleste tekster udenad, og havde også spillet en del på sin bas når han skulle udfordre sig selv.. Han drejede igen hovedet og så på den rødhårede pige "hvad tænker du på?" hviskede han stille.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 26, 2010 12:32 am

Justine så lettere bedrøvet ud og lignede ikke sig selv?... hun var stille og rlig, sad der halvt oppe i bilen, og kiggede ud af vinduerne, der var formørket som skulle der komme noget spændende, eller havde alt i hendes liv suget glæden ud af hende"jeg?... jeg kigger blot.. og prøver at få de mærkelige følser væk?" hun rødmede let over kinderne kunne man se, hun ville dog aldrig fortælle ham hvorfor. Hendes læber blev let fugtede af hendes røde tunge, og hendes øjne betragtede Neil. hun fik et lille smil hen over dem og satte sig op af bilens døre og tog armene om bene, der var taget op til hende. Hun sad der lidt og lukket så øjnene og od hovedet hvide mod knæene med et lille suk...
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 26, 2010 5:39 pm

Neil så lidt på hende og undrede sig over det triste ansigtsudtryk, og lyttede efter svaret på sit spørgsmål. Han så undrende på hende "hvad mener du med følelser?" spurgte han og rynkede sine mørke øjenbryn lidt sammen. Det fik ham til at se ældre ud end han egentlig var, det fik de barnlige træk til at forsvinde. Han syntes hun var underlig.. underlig på den gode måde, men han kunne bestemt ikke finde ud af hende, hun forvirrede ham voldsomt. *piger altså..* tænkte han og lyttede til hendes suk, og lagde nakken lidt tilbage. Han lod kort sin hånd glide om omkring sin nakke, den var glat, der var ingen ar. Han så lidt ud af vinduet. Han ville skyde sig selv hvis han en dag blev fanget, eller bidt aldrig om han ville overgive sin krop til deres slags!
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 26, 2010 5:50 pm

Justine så lidt på ham og sagde"mærkeligt som om noget trække mig nær dig, og gør mig gladere når jeg ser på dig, men os trist når der stille??" hun rødmede og smilede lidt for sig selv og sagde"Men det vel blot menneskeligt ikke også? det ikke noget der gør noget" vis der var noget Justine ikke ville ha i jordens undergang var det et fast forhold eller noget af det hun havde læst i bladene.... det ville jo ende galt for dem der havde en partner? vis en af disse aliens ting overtog kroppen af den ene, og så ville den anden få lyst til at dø hvilket ville være en slem ting. Justine berørte let sine læber med tungen igen og satte sig som Neil blot mod den anden side af bilen og sagde mens hun stille kunne dufte ham"Så? Neil... hva tænker du så på?" hun gav et let smil fra sig og roede sig lidt i det ild røde hår. det var ved at blive lyst og de havde nær brugt hele natten på at snakke, om blot 5 timer ville det være helt lyst igen.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 26, 2010 6:32 pm

Neil så lidt på hende og lyttede og rødmede en smule af de ting hun sagde, og nikkede stille til hendes næste spørgsmål "jo det er meget menneskeligt.." sagde han, og så lidt ned. Han pillede lidt ved et hul han havde på sine bukser på sit knæ og så kort ud i mørket. Der var stille nu. Han rystede på hovedet "ikke noget.." sagde han kort og fremtvang et lille smil "vi bør nok få noget søvn.. godnat vi ses imorgen.." sagde han, og rykkede sig lidt ned så han lå på de to sæder foran, med ryggen til de sæder der var bagved. Han kunne dog ikke sove, lå bare og stirrede ind under rattet mens han lyttede til hendes rumsteren rundt bagved. Det var frygteligt at hun havde fået sådan nogle følelser for ham, det var også frygteligt at han godt kunne lide hende, det hele var noget værre rod. Han sukkede stille, og lukkede sine nøddebrune øjne.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Man Sep 27, 2010 5:49 pm

Justine betragtede ham og kiggede så hurtigt væk igen, det gjorde hende helt flov at blive betragtet lidt, og især når han rødmede!. Hun fugtede let læberne med sin tunge og hvisket blidt med en flydende stemme af sødme"Godnat Neil sov godt" hun smilede lidt fra læbernes smukke smile huller, og lod sig blidt lægge ned igen og lukket øjnene dette var i sandhed? en mærkelig stun.

Næste dag.


Justine vågnet stille og mærket blidt, bilens dejlige varme, dog kunne man ikke se for alt trækrattet? og trækronerne?, om der ville være ´regn i dag eller sol?. Justine roede sig let i det ild røde hår, og satte sig let op og berørte sin hals med et lille strøg og betragtede Neil. Hun smilede lettere kærligt, men fjernede dog blikket med forsigtighed og så skuffet ud, dog over at hun ikke rigtig kendte til følserne i nu?, hva de betød... dog vidste hun de var dejlige til tider!. Hun kiggede ud af ruderne, der var sandet helt til, fordi den lange øde strækning havde blæst om natten, og rykket tættere på dem, dog var det blot som altid normalt, men bilen var helt umulig at se genem ruderne på og ruden, var lettere pudset helt ren og klar. Hun strøg hånden hen af vinduet og kiggede undrende på det og sagde"Neil?, jeg tror der har været sandstorm i aftes" hendes øjenbryn, det ene, var lidt hævet over det andet, dette var virkelig mærkværdigt?
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Lør Okt 02, 2010 10:17 pm

Neil faldt dybt i søvn og sov tungt hele natten. Hans krop var udmattet efter de sidste par dages blodmangel og jagt, og specielt at han nu havde fået selvskab.. det var noget helt nyt for Neil der ellers var totalt enspænder. Han vågnede lidt, men alligevel ikke ordentligt, han vendte sig bare om og sov lidt videre. Han sov trygt da han stolede på sin bil og på at Justine ikke kunne finde på at indsætte en alien i ham mens han sov, men det var nok også en langvarig proces, og det krævede vel også af hende at hun rendte rundt med en frysebeholder til den lille alien. Han havde aldrig set det, han havde kun set fryseboksene engang han var i lufthavnen. Minderne væltede tilbage til ham:

Tomt... hvorfor var der så tomt?! Burde der ikke være fyldt med fly personale, og mennesker der skulle fragtes til andre lande, evakueres?! Hvorfor denne stilhed?? Neil løb hen over flyvebanen og så sig om, med en vis desperation. Hans krop rystede, hans blik var usikkert og han var kun sølle sytten år gammel. Længere henne stod en stor rund sølvfarvet genstand, tre gange så stor som en rigtig flyver. Neil ville ikke se på den, ville ikke stå der et minut længere, han vendte bare om og løb, løb alt hvad remmer og tøj kunne bære..

Neil vågnede med et lille gisp, da Justine begyndte at snakke "sandstorm..?" mumlede han og satte sig op, og gned sig søvnigt i øjnene, og så lidt på vinduerne "hmm.. det kan godt være der er blæst sand herop i løbet af natten.. vi er jo ikke langt fra stranden, men så må det da have blæst kraftigt" sagde han stile og så ud af vinduet.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Lør Okt 02, 2010 10:34 pm

Justine betragtede Neil lidt undrende i udtrykket og lagde en hånd på hans ryg og sagde med en bekymret undertone i den blide menneske stemme"sig mig? Neil... er du okay?" hun smilede lidt og havde skam lagt mærke til hans utro i sovestadiet, og så havde hun os hørt hans gisp. Det tegnede sikkert på marerridt? men hun var jo ikke sikker i sin sag. Justine rødmede let over kinderne og slap ham hurtigt dog igen, fordi denne mærkelige følser var lidt spredt mere i kroppen, og hun ville nødig begynde at ? gøre nået når hun ikke kendt til ham.. hvor var de egenlig på vej hen anyway?, hun huskede det nemlig ikke, hun var som en super heltinde med reflekser hurtige og smedig var hun men hukommelsen? tjaaa den var til tidere meget rusten. Hun huskede dog første gang hun mødte Neil, hvor smukt han stod der som menneskets redder, med det sorte hår, de smukke tattooer der gjorde hans krop smukkere end noget andet menneske hun havde set, og facinerende var han os, men ikke fordi han var menneske!? nej... fordi han kunne fortælle om så meget, han var klog, sjov, spændende, drilsk og alvorlig, kærlig, omsorgsfuld,...

minderne om da han reddet hende fra at koge i solen var dejlige, eller da hun bad ham tage bukser på og han mund hugget lidt heh.. eller da han tog hendes første whiskey/jägermister fra hende. der var noget anderledes ved Neil i dag dog?, men hun havde fået minder for første gang i sit liv, og endelig følte hun sig meneskelig!.

"stranden?, sig mig hvor skulle vi egenlig hen af flotte?... OH! jeg mener øhm" hun tog sig til munden med den ene pege finger og rødmede meget og sagde"jeg øhm? det jeg mente var Neil... hvor skal vi hen af Neil?, jeg har glemt det"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Lør Okt 02, 2010 10:52 pm

Neil så lidt på hende og gned sig i ansigtet "jeg har det fint.." forsikrede han hende om og smilede kort stille til hende, og så derefter ud af vinduet igen. Alle hans minder.. det var som om han intet huskede fra før alt dette skete, han ville helst heller ikke tænke tilbage på før, for hvis han nu huskede hvordan det hele havde været ville han sikkert bare længes som en gal, og ende op med at tage sit eget liv alligevel. Han rystede kort sig selv ud af tankerne og så på hende "Sovet godt?" spurgte han så, og gled over på sit sæde "gider du række mig en vand og en energi bar?" spurgte han stille, og tændte bilen. "Vi skal til Sandria.. jeg skal jo jagte væsner.." sagde han og sendte hende et drillende smil i sidespejlet. Han begyndte stille at trille ud af skoven og hen til vejen igen. Han tog ikke det med flotte særlig tungt, han havde jo selv kaldt hende smukke, så de stod vel lige.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Lør Okt 02, 2010 10:56 pm

Justine betragtede ham og fandt det frem med røven i vejret, let vrikkende til siderne blot for at sno sig lidt mere hen mod vandet og energi baren og sagde med et smil over læberne temmelig gavtyv agtig så hun egentlig ud?"AHA! jeg fandt den lille frækkert hahah" hun grinte og tog om vandet og energi baren og satte sig med et let drej, og smilede i det hun gav ham det let på låret dog ude at strejfe for meget, fordi det ville jo være katastrofalt!`?. Hun smilede lidt og sagde"skal vi jagte væsner sammen?" hun smilede ´kært og hev lidt op i sin top for at betragte piercing stængerne lidt med et lille smil og trak så toppen ned igen og kiggede undersøgende omkring og sagde"hmm???" hun så rundt og sagde"godt ingen fandt os i aftes hva?"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Lør Okt 02, 2010 11:10 pm

Neil så lidt om på hende, men blev mødt af hendes røv, og høvede det ene øjenbryn. Han vendte hurtigt blikket ud på vejen igen, for han havde ikke tid til den der røv.. selvom den var velformet det måtte han indrømme.. Han rystede hurtigt tankerne af sig, og koncentrerede sig om rattet foran sig, og trådte på speederen. Han mærkede hendes hånd på sit lår i et par korte sekunder der føltedes som en evighed "tak" sagde han og smilede let om til hende. Han så på det han lavede og lyttede til motorens spinnen da han igen hørte hvad hun sagde "hva ginger, tror du at du kan dræbe din egen slags?" spurgte han skeptisk, og så op på hende i bakspejlet. Han så hun løftede op i sin top og rynkede det ene øjenbryn "hvad foretager du dig?" spurgte han stille, og grinede lidt. Han nikkede "meget godt.." sagde han og drejede ned af en afkørsel, og ind imellem nogle forladte huse.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Lør Okt 02, 2010 11:15 pm

Justine smilede og sagde"ser til mine piercing stænger fordi de skal måske skiftes, men jeg blot så øm overfor dem fordi det jo mine.... første" hun rødmede og sagde"hah ginger, kommer for dig blacki" hun fniste sødt og tog en af sine lange kniv formede sværd frem og så på den, de var lange og dog lidt tunge. Hun så på den og fik nærmest flammende grønlige øjne og sagde"JA! det kan jeg, jeg vil beskytte menneskene! dem der lever her og jeg er ligeså en af jer, så ja... jeg vil beskytte folket" hun smilede og lagde sværdet foran sig, på bilens airbag, der var under plastik stellet foran hende, hen af bilen. Hun så lidt rundt og sagde"Hmm? her er temmelig dødt" hun kiggede lidt ud af vinduerne og spærrede øjnene meget op og sagde"Hva? hvad var det" hun tog fat i sine sværd og kiggede ud af ruderne og sagde"Jeg hørte noget..."
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Lør Okt 02, 2010 11:42 pm

Neil så på hende "Mmm.. jeg har også overvejet en anden stav" sagde han stille og rakte tunge af hende og grinede lidt. Han nikkede til det hun sagde og smilede let "man kan ikke rigtig tage dem ud når man nu har fået dem" sagde han "eller ens 'menneske har" sagde han og trak let på skuldrende. Han grinede lidt da hun gav igen da han havde kaldt hende ginger "undskyld.. jordbær" mumlede han drilsk. Han så om på hende og standsede bilen "her har altid været meget øde du ved menneskene holder sig mest inden døre.." sagde han så stille, og så ud af forruden. Han så overrasket om på hende "hvad?" spurgte han undrende. Han havde intet hørt. Han slukkede motoren og lod sin hånd glide ned på den ene pistol ved hans venstre hofte, han var venstrehåndet så det var altid den han rakte ud efter først.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 4 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum