Point Zero
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» snowfight //Lara//
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 EmptyTirs Dec 11, 2012 12:07 pm af Zac

» emne anyone? :3
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 EmptyTirs Dec 11, 2012 11:51 am af Zac

» Ready for a zombie?!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 EmptyTirs Dec 11, 2012 11:48 am af Lara

» ny på side
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 EmptyMan Dec 10, 2012 1:45 pm af Zac

» nybruger søger en at emne .__.
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 EmptyMan Dec 10, 2012 1:43 pm af Zac

» Halli-Halløj! Kig! >8D
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 EmptyMan Dec 10, 2012 1:39 pm af Zac

» Av.. - Lamia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 EmptySøn Sep 02, 2012 7:50 pm af Neil

» En ny start!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 EmptySøn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

» Jægernes kodeks!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 EmptySøn Sep 02, 2012 5:59 pm af Neil

Mest aktive brugere
Neil
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_rcap 
Kaos
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_rcap 
Amelia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_rcap 
Theisa
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_rcap 
Mizra
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_rcap 
Matty
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_rcap 
Nathan
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_rcap 
Charm
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_rcap 
Ivy
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_rcap 
Lamia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 30 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Zac

Vores brugere har i alt skrevet 612 indlæg i 67 emner
En ny start!

Søn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

Kære brugere på Point Zero!

Tiden har stået stille, og byerne er blevet tilgroede, støvet ligger tungt, og verden er blevet stille. Er der overhovedet mennesker tilbage, eller er det hele blevet overtaget af virus og udefrakommende?

Vi på Point Zero vil gerne sparke gang i siden igen med et brag! Og det gør vi med nye tiltag!

En ny og finpudset historie!
Flere detaljer til racerne!


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Vinderen af invitations konkurrencen!

Ons Dec 01, 2010 5:52 pm af Neil

Ja så er vinderen fundet!

Og den der har inviteret flest personer blev: Mizra!
Mange gange tillykke til hende ;) Hun har vundet en ekstra evne! Endnu engang tillykke til hende!

Og hey! Glædelig 1. Dec alle sammen :D

Kommentarer: 0

GUYS'N'GIRLS! ATTENTION PLEASE!

Ons Nov 17, 2010 4:34 pm af Neil


GUYS!

'N girls..

Nu må i liiiige stramme op, og begynde at læse reglerne. Jeg er træt af at folk opretter en bruger og bruger anime billeder, og har mere end en evne, og overhovedet ikke har styr på diverse racer.

Først og fremmest: Læs reglerne! Og gør det nu bare, eller skim dem i hvertfald lige igennem, dette vil hjælpe mig, og jer selv.

Second of all.. Halv-realistiske evner …


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Hey alle sammen! ^^

Lør Sep 18, 2010 3:40 pm af Neil

Yeah, vi mangler ligesom noget aktivitet og nogle medlemmer. Det er jo en forholdsvis ny side, men jeg ville sætte pris på hvis i gad invitere nogen af jeres venner (selvfølgelig kun dem i ved bryder sig om online rollespil ;)), til gengæld får den der inviterer flest personer lov at have 2 evner.

Det du skal gøre:
- Inviter de venner du gerne vil.
- Skriv til Neil hvem og hvor mange du …

[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0


Fjendskab? eller venskab ? //Neil

2 deltagere

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Ons Nov 17, 2010 5:00 pm

Neil så lidt på bikinien og hævede et øjenbryn "den kan du da ikke bruge til noget.." sagde han, og trak på skuldrende. Det var jo ikke just fordi der lige lå en strand sådan lige om hjørnet. Han overvejede lidt hendes tilbud, og så kort på alkoholen. Han lyttede til hendes sludre pludren om at låse huset af, og så ud til at overveje det, og fulgte hende med blikket da hun satte sig ved siden af ham "Hmm.. det kunne vi vel godt.." sagde han langsomt da han stadig overvejede det. Han så på hende og nikkede stille "jo okay det kan vi godt, jeg skal nok se om jeg kan sikre huset lidt bedre. Han nød at hun rodede i hans hår og så lidt på hende med et grin, og rakte tunge tilbage af hende "jeg er ikke overbeskyttende.." sagde han bare. "Selvfølgelig står du ikke i gæld.. jeg har aldrig holdt sådan en slags score med det" grinede han, og prikkede hende blidt i panden.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Ons Nov 17, 2010 5:35 pm

Hun rødmede let men begyndte så lidt tid efter at grine og sagde"Hmmm??? er du okay eller er man blot lidt mobset?" hun gik stille hen til døren og tog en af sine sværd frem og sagde"Nå men jeg går rundt og skaffer nye låse og alverdens ting vi kan bruge i mens bliver du bare her inde darling" hun blinkede drilsk til ham og sagde"og sikre huset som en sød lille husmor" hun grinte let fordi det var ment i sjov og åbnede så døren ud til og lukkede efter sig i mens hun stille begyndte at gå hen til de andre huse. dog kunne Neil se hende fra vinduet de fleste af de gange hvor hun gik hen til et hus, nogen huse gik hun dog ind i og man kunne os se hun kun gik ind i de huse der var lukkede døre ved. Hun smilede for sig selv og tænkte på Neil i mens og kiggede så os rundt, måske kunne hun fikse det med vandet vis hun kunne finde noget vandanlæg her i nærheden?- Hendes grønne øjne søgte stille rundt mens hun bed sig let i underlæben og de blev langsomt gule i det, da hun hørte små lyde. Hun tog knivene frem og havde fået fat i 5 kæder der var solide og robuste, hun havde sikret haven allerede og de andre døre og vinduer så intet ku nå huset, men hoved døren skulle stadig sikres og garagen.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Ons Nov 17, 2010 5:59 pm

"Du kan selv være mopset" mumlede han, og grinede lidt. Han så lidt efter hende, og rynkede sine øjenbryn, og åbnede munden for at sige noget, men hun snakkede før han fik lov at sige noget. "Øh.." han nåede ikke at sige mere før hun var ude af døren. Han lukkede langsomt munden igen, og tænkte sig lidt om, og trak så på skuldrende. Han reste sig og gik ovenpå og sikrede sig vinduer og unødvendige døre der ikke skulle bruges til noget var lukkede. Han traskede ned igen og tjekkede alt hvad der kunne tjekkes. Han kiggede lidt ud.. og tænkte over at de nok ikke behøvede låsene, men hvis Justine gerne ville have ekstra sikkerhed gav det vel mening. Han gik hen til døren og åbnede den og så ned mod lågen, og håbede lidt hun snart kom tilbage.. måske var han overbeskyttende?
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Ons Nov 17, 2010 6:35 pm

Justine kom løbende hen til ham og smed låsene og sagde"her jeg kommer lige straks, jeg skal finde vandværket jeg fandt en sti igennem en skov der hen til, jeg er straks tilbage, skoven kan umuligt være fyldt med smukke blade på denne varme tid om natten fordi der er jo intet ovenlig gødning her mere så jeg smutter lige hurtigt igen Neil" hun smilede og råbte i det hun gik ud af lågen igen" jeg er straks tilbage, jeg skal nok ordne vandproblemet bare rolig ! " hun smilede til ham glad mens det ildflamme røde hår flagrede efter hende i den milde vind der pustede til det som var det et sjal der hang efter hende. Hun så utrolig smuk ud her om aften og de grønne øjne betragtede Neil før hun var forsvundet bagved et hus og løb hen i mod vandværket. Hun ville sørge for at alt var iorden og det kunne det vel os hurtigt blive, hun skulle skam nok ordne det for Neils skyld, desuden kunne de ikke leve af alkohold eller noget? det var jo mest blot til at hygge med og sådan" hun smilede for sig selv og kom dog hurtigt hen til vandværket og fik fingerseret med det ene og det andet indtil det virkede igen, hun var utrolig beskidt over det hele nu og løb hurtigt tilbage, hun var fyyldt med olie fra tandjulene og lidt slam her og der. Hun havde kun hotpants på jo og en tshirt
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Ons Dec 08, 2010 7:57 pm

Neil så lidt efter hende og ville have kaldt hende tilbage, men det var nok temmelig dumt, for hun var jo en voksen kvinde der kunne passe på sig selv, men han var alligevel bekymret for hende for.. et eller andet sted, var han nok bekymret for hende, han kunne godt lide hende, hvilket var fatalt men.. men hun var jo ikke.. sådan rigtigt alien.. Han så efter hende og følgte lidt at han burde gøre det og ikke hende. Han satte sig langsomt ind og sidde på en stol igen, og så kort rundt i husets enorme stue.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Dec 12, 2010 11:43 pm

Justine kom stille ind af døren og lukket den efter sig og låste i det hun stille faldt til jorden og sagde"ååårhhhh! udmattende!" hun grinte let og strøg det røde hår til siden og bed sig let i underlæben i det hun kiggede undrende rundt og sagde"Hm? Neil er du nogen steder Neiiiiiil!?" hun trak på skuldrene og gik stille oven på og klædte sig af og råbte"Neil jeg er oven på vis der sku være noget" hun stod der og skrubbede på sine arme med en klud for at få olien af sig og var nøgen i mens, den slanke krop så virkelig flot ud og veltrænet til perfektion, justine havde en smuk krop skam. Hun smilede let og nynnede stille i det hun rigtig gerne ville ha af hende og Neil ku komme lidt tættere på hinanden i denne weekend... dog ... hun vidste de aldrig ville ku noget rigtig, hun var jo alien og den måde han havde været sur på i dag, han virkede lidt til at være gået træt i hende.... så hun sukkede let og tog stille noget undertøj på og så sig let i spejlet og betragtede sin krop hun nu havde"Hm... ? er der noget galt med mig" hun sukket let og rødmede i det hun tog noget tøj og lagde det på sengen og iførte sig det så
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Man Dec 27, 2010 7:05 pm

Neil hørte Justine og rejste sig. Hun var hurtigt væk fra indgangen og han hørte hendes sko på vej ovenpå "jeg er her.." mumlede han bare så hun vidste at han var nedenunder. Neil vidste godt at han var svær at omgås, han blev let irriteret, og hans psyke var nok ikke som den ville have været hvis det havde været den normale verden.. det var et under at Justine stadig kunne holde ham ud. Han gik ovenpå "hvordan gik det?" spurgte han gennem døren og lænede ryggen mod væggen overfor, og lyttede. "Det må være gået godt for vandet virker nu" mumlede han, og så på døren. Han følte sig åndsvag, tænk at stå der og ævle med en dør! Han rystede på hovedet af sig selv, og gav sig til at rode ved sin pistol, og tjekkede kugleløbet. Han var meget øm omkring dem, og sin bil. Men havde man kun det, og ens liv afhang af det.. så var det nemt at knytte sig til noget så basalt. Han så lidt på døren "Justine er du ok?" spurgte han så, for hun virkede som om hun lavede et eller andet og hendes svar kom ikke helt så hurtigt og rapt som de pljede.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Jan 16, 2011 8:49 pm

Justine sukkede let i det hun stille sagde"Jah det gik helt fint, der var intet glat egenlig sådan generaldt?" hun så lidt mod døren og tog bukser på og en lang ærmet trøje i det hun skubbede blidt til døren så den gik op og gik så ud af døren og så på Neil og sagde"Hm ? så Neil... er du okay" hun så lidt flovt på ham?, dagene var gået og gået? det var os snart tid for valentines dag..... hun rømmede sig let og gik så ned af trapperne lidt hurtigt for ikke at tja? virke for anderledes eller for at han sku se hun tænkte for meget?, dog havde han virket utrolig sød mod hende på det sidste og så drillende, havde de noget kørende... nej!? det var umuligt fordi hvordan skulle de dog kunne ha det?, dette var en forfærdelig verden og vis man så anderledes på den, tja... så kunne den blive en vidunderlig verden.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 02, 2012 5:10 pm

Neil smilede lidt af hendes svar og rystede på hovedet "Jamen det er jo godt så.." sagde han, alting ville nok aldrig blive helt godt, men hvis der ikke var noget generelt galt, så ville han ikke bekymre sig, hvorfor var det egentlig at han havde slæbt hende med, og hvorfor var de her nu? Det virkede underligt.. Han burde jo egentlig have taget livet af hende.. Nu frastødte den tanke ham meget. Hvorfor skulle de også være så pokkers...argh!
Han så lidt på hende da han opdagede at hun stod i rummet og fór nærmest lidt sammen... han var stadig ikke van til at der var andre... sammen med ham "Jeg så dig ikke" sagde han så, og gik hen til et af de store vinduer og stilte sig med ryggen tl hende... noget han aldrig ville gøre ellers.."Er du sulten?" spurgte han stille.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 6 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum