Point Zero
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» snowfight //Lara//
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 EmptyTirs Dec 11, 2012 12:07 pm af Zac

» emne anyone? :3
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 EmptyTirs Dec 11, 2012 11:51 am af Zac

» Ready for a zombie?!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 EmptyTirs Dec 11, 2012 11:48 am af Lara

» ny på side
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 EmptyMan Dec 10, 2012 1:45 pm af Zac

» nybruger søger en at emne .__.
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 EmptyMan Dec 10, 2012 1:43 pm af Zac

» Halli-Halløj! Kig! >8D
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 EmptyMan Dec 10, 2012 1:39 pm af Zac

» Av.. - Lamia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 EmptySøn Sep 02, 2012 7:50 pm af Neil

» En ny start!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 EmptySøn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

» Jægernes kodeks!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 EmptySøn Sep 02, 2012 5:59 pm af Neil

Mest aktive brugere
Neil
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_rcap 
Kaos
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_rcap 
Amelia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_rcap 
Theisa
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_rcap 
Mizra
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_rcap 
Matty
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_rcap 
Nathan
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_rcap 
Charm
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_rcap 
Ivy
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_rcap 
Lamia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 30 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Zac

Vores brugere har i alt skrevet 612 indlæg i 67 emner
En ny start!

Søn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

Kære brugere på Point Zero!

Tiden har stået stille, og byerne er blevet tilgroede, støvet ligger tungt, og verden er blevet stille. Er der overhovedet mennesker tilbage, eller er det hele blevet overtaget af virus og udefrakommende?

Vi på Point Zero vil gerne sparke gang i siden igen med et brag! Og det gør vi med nye tiltag!

En ny og finpudset historie!
Flere detaljer til racerne!


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Vinderen af invitations konkurrencen!

Ons Dec 01, 2010 5:52 pm af Neil

Ja så er vinderen fundet!

Og den der har inviteret flest personer blev: Mizra!
Mange gange tillykke til hende ;) Hun har vundet en ekstra evne! Endnu engang tillykke til hende!

Og hey! Glædelig 1. Dec alle sammen :D

Kommentarer: 0

GUYS'N'GIRLS! ATTENTION PLEASE!

Ons Nov 17, 2010 4:34 pm af Neil


GUYS!

'N girls..

Nu må i liiiige stramme op, og begynde at læse reglerne. Jeg er træt af at folk opretter en bruger og bruger anime billeder, og har mere end en evne, og overhovedet ikke har styr på diverse racer.

Først og fremmest: Læs reglerne! Og gør det nu bare, eller skim dem i hvertfald lige igennem, dette vil hjælpe mig, og jer selv.

Second of all.. Halv-realistiske evner …


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Hey alle sammen! ^^

Lør Sep 18, 2010 3:40 pm af Neil

Yeah, vi mangler ligesom noget aktivitet og nogle medlemmer. Det er jo en forholdsvis ny side, men jeg ville sætte pris på hvis i gad invitere nogen af jeres venner (selvfølgelig kun dem i ved bryder sig om online rollespil ;)), til gengæld får den der inviterer flest personer lov at have 2 evner.

Det du skal gøre:
- Inviter de venner du gerne vil.
- Skriv til Neil hvem og hvor mange du …

[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0


Fjendskab? eller venskab ? //Neil

2 deltagere

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 3:45 pm

Justine så lidt mod ham og rømmede sig i det hun fik døren op og gik oven på. Hun gik op til badeværelset og tog sit tøj på og kom ned med den hvide skjorte der duftede dejligt af hende. Hun lagde den pænt fra sig og sagde"tak neil... og jeg... jeg håber du får en go rejse der til hvor du nu skulle?" hun roede sig i håret, hun havde ikke været uden for Xela fordi hun havde mest sørg væsner der var sindsyge eller reddet mennesker blot uden de vidste det ved at lokke sine aliens friends i et slags løkke så de gik i ring, og uden om menneskene. Justine sukket let og sagde"jeg... jeg må hellere gå" hun løb hurtigt op fra kælderen og ville ikke væk fra Neil hun ville opleve verden og lære mere om mennesket fra ham men... han virkede til helt fra starten, til ikke at ville vise hende nogen andre mennesker eller noget?, måske havde han blot medlidenhed? altså... hvem ville dog ha blot lidt interesse for et væsen som hende når man var menneske. Hun gik hurtigt ud fra huset og begyndte at gå stille ud i det ødemiljø, hun anede ikke hvor hun gik hen af, blot at solen var høj på himlen, og der var intet at se i nærheden..... hun gik der og anede ikke om Xela var den vej, der var intet vand, og hendes krop havde mærkelige følser?!... det var da os det menneskes skyld han havde fået hende til at føle sådan...? hva var det for følser overhovedet..
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 4:02 pm

Neil så på hende og nikkede "vi ses.." sagde han da hun løb op fra kælderen. Han rejste sig med et suk, alene igen. Pludselig føltedes det hele så tomt igen, og han indså hvor længe siden det var han havde haft selvskab, alien eller ej hun var stadig en slags ven. Han rejste sig og tog de afslappede bukser af og sine stramme sorte bukser på igen, og en ren sort t-shirt. Han greb bæltet med de to pistoler i, og sine solbriller. Han gik hen til døren og fik øje på energibaren på sengen. Han standsede op i et par sekunder, men rystede så på hovedet. Han kunne ikke være sentimental nu, han kunne ikke lade følelser komme i vejen. Han skubbede sine solbriller lidt op, og gik ud af døren og låste af. Han gik op af trapperne og ud i det skinnende lys, han missede lidt op mod solen og gik så hen til sin bil. Han åbnede døren og satte nøglen i tændingen, og drejede mens han trykkede let på speederen. Han satte igang og kørte ned af vejen.

//mm...out? x3//
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 4:19 pm

//hehe No xD ved mindre du vil ha out?... Hmmm? man kunne sige han blev hendes menneske professor xD eller han finder hende lægge ude i det øde sand, blandt beton og i den stegende sol?//

Justine gik videre og knugede fingerne og gik med raske skridt inndtil der intet var at se om hende, hun kiggede undrende rundt og smed sin top og gik i shorts og bh fordi hun svedte og havde det varmt, hendes hud var halv rød, og hendes piercinger glohedende... Hun gik der og til sidst bukket hun under. hun gik ned i knæ og berørte sandet der var kommet i denne ødeverden og lagde sig blidt i det og lukket øjene, hun nærmest besvimede lidt efter som varmen var for stærk for hende og der var intet vand, hun lå der på ryggen og så helt uskyldig ud, uden nogen former for bevægelse eller fare?.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 4:31 pm

//Ikke nødvendigvis, man kan jo sagtens lave timejump, og sådan nogen ting :3 og det kan vi godt sige ^^//

Neil stoppede bilen lidt fra Xelas bymidte. Der var et sandet område, der måtte have blæst op fra en eller anden strand sydligere nede. Han kunne dog sagtens forestille sig at det snart ville brede sig. Han rettede på solbrillerne og mærkede den tyngende varme, og pustede langsomt ud. En varm dag. En sjælden ting i denne verden, hvor alt syntedes at være gråt. Han så sig lidt om efter væsner, men fandt ikke umiddelbart nogen. Han stoppede op da han hørte en lav latter, og trak sine pistoler. Han så sig lidt omkring, dog dukkede der intet op, heller ikke selvom han kiggede sig omkring. Han begyndte at gå, og gik ud i sandet, hvilket han ikke brød sig helt om med sine sko, så han forvandlede sig til en øgle, og kravlede lidt rundt i sandet. Der var noget rødt der fangede hans blik, og han kravlede derhen. Det gav et lille ryk i hans øglekrop da han fik øje på hvem det var. Han forvandlede sig øjeblikkeligt tilbage "Justine?" spurgte han lavmældt og tog fat i hende og hev hende op. Dog virkede hun ikke helt til at være god på at gå selv, så han så sig lidt om. Han forvandlede sig til en ulv, og fik hende gelejdet op på sin ryg, og luntede tilbage mod byen.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 4:48 pm

//Uuuhh!! det med Timejump lyder sjovt xD! det kan vi godt :P... lidt længere henne i emnet vis det er^^//

Justine åbnet øjnene lavt og opdagede Neil men før hun fik øjnene åbnet igen var det pludselig en ulv?, hun så lidt på ham og smilede i det hun stille forsvandt hen i noget tid, hun var lidt rød på huden og det brændte mildt, fordi hun var solskoldet, fordi toppen ikke var der mere havde solen fået mere hud at brænde. Hun sukket let da hun var ved at komme til sig selv og der gik det op for hende at hun var tilbage ved Xela igen... den by hun så frygteligt havde prøvet at stikke af fra?, fordi hun savnet selvskab og ville finde en at snakke med der ikke var alien... Hun vågnede stille op og sagde"Hvor? hvor er jeg... ? er jeg stadig i Xela?"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 5:13 pm

//Haha ^^//

Neil havde sit tøj og bælte i munden, ellers ville han have været nødt til at efterlade det, eller hvis han havde forvandlet sig til et større dyr ville det være gået i stykker. Han lyttede og hørte hende. Han gav et lille nik med hovedet til at det var rigtigt at de stadig var i Xela. Han brød sig ikke om sandet i poterne, så han overvejede lidt hvad han ellers kunne forvandle sig til. Han grublede lidt. Der var noget med at der engang levede heste i den arabiske ørken.. han kunne vel forsøge at forvandle sig til sådan en. Han forvandlede sig til en hest, og trippede lidt rundt. Hove var bedre end poter når det angik sand. Han satte i trav og var hurtigt ude af sandet, og trippede lidt rundt da han endelig var ude på asfalten. Han vendte hovedet og vrinskede stille for at få en reaktion fra pigen på hans ryg.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 5:19 pm

Justine åbnet øjnene igen og smilede lidt og sagde"sig mig... Neil?? vis det dig så du vist formskifter hva?" hun grinte let og nussede blidt hans manke og sagde"mmhh så dejlig du er" hun lå jo blot der og elsket virkelig dyr, det hun jo altid havde ønsket sig at se... det var jo en hund eller ja blot et dyr, og nu havde hun set to på en dag det var et plus!. Hun smilede og gled stille af ham da de var i skyggen og lagde sig op af væggen og bed sig i underlæben og sagde"hvorfor...? tog du mig med tilbage.. jeg troede du hadet væsner" hun så lidt væk og kunne huske at en vis frygt og fornemmelse havde fået hende til at stikke af fra ham.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 5:29 pm

Neil så lidt på hende og brummede, og slog en enkelt gang med hovedet for at vise at hun havde ret i at det var ham, og at han var formskifter. Han dukkede hovedet lidt da hun nussede ham i manken, og lukkede øjnene halvt. Det var det værste ved at være dyr, mennesker og menneskelige væsner havde den der effekt på ham som mennesker havde på dyr. Hvis han havde været menneske havde han rødmet, først nuttet, og nu dejlig? Han kom bare med en stille brummen. Han slap tøjet så det ramte den ødelagte asfalt, og forvandlede sig til en papegøje, så han kunne snakke. "Hvis jeg havde ladet dig ligge var du død.. og jeg hader ikke dig, jeg hader andre væsner" sagde han med den hæse 'poppe vil ha' kiks' stemme. Han satte sig på en bøjet lygtepæl ved siden af hende og tøjet så han kunne snakke uden at skulle flyve.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 5:37 pm

Justine smilede kært og lagde tøjet pænt ved sin side og sagde"du er nuttet nu men du burde nok blive normal igen bare rolig jeg skal nok kigge væk" hun vendte sig den anden vej og rødmede let over kinderne som en lille anime figur ville ha gjordt og sagde"Øhm" hun tog pegefingeren op til de halv fugtige læber og lod den blidt hvile på underlæben og så tænksom op mod himlen og sagde"Hmm?? så du har ikke så... så meget i mod jeg er væsen, selv om du er jæger vil du vel altid hade mig lidt det jeg er og væsnet i mig... du vil aldrig kunne vende dig til mig vel" hun grinte og sagde lettere alvorligt dog med undertrygt tone"selv om det intet gør mig? vis det var mig der var i samme situation havde jeg skam os været mistænksom og været bange eller lettere på vagt altså... jeg jo en pige og er skam os bange for dig Neil... du jæger og enda en virkelig god en.. det skræmmer mig lidt" Hun rømmede sig og trillede med tommelfingerne og grinte let mens skuldrene gik i takt med den søde grinende stemme og sagde"Men nu står vi jo os lige? haha" hun vendte sig langsomt om selv om hun ikke vidste om han var klar og sendte ham et lille skævt smil og kom i tanke om hun ingen! top havde på??.."OH!" hun tog sig hurtigt om Bhen og rødmede vildt meget over kindbene og så flovt ned mod jorden mens bene var i skræderstilling og hendes blik så nuttet og uskldigt ud, med generthed og ømhed i de grøn gulige øjne.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 6:10 pm

Neil så på hende og derefter på tøjet "tak det ville jeg sætte pris på.." sagde han, og forvandlede sig tilbage da hun kiggede væk. Det var altid en lettelse at komme tilbage til sin egen form. Han trak hurtigt tøjet på igen, og sukkede lettet. "Sådan.." sagde han stille og så på hende. "Jeg ved ikke.. jeg hader dig jo ikke som sådan.." sagde han stille, og rettede lidt på sin trøje. "Jeg vil dog stadig jage væsner.. men du siger jo selv du vil være menneske, så hvis du betragter dig selv som menneskelig, betragter jeg dig også som menneskelig" sagde han. Han smilede svagt "det kan man vel godt sige vi gør.." sagde han og grinede stille. Han så lidt på hende og opdagede først der hun ikke havde noget tøj på overkroppen "hvor er din top?" spurgte han en smule undrende, og så på hendes ansigt så hans blik ikke gled omkring ti centimeter ned igen. Han rømmede sig og trak sin egen t-shirt af "her tag min.." mumlede han og så sig om "der må da være en butik heromkring der sælger t-shirts?" mumlede han for sig selv.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 6:26 pm

Justine smilede let og tog den på og sagde"mmh dejligt og hvorfor... hvorfor jeg ingen top havde på, tjooo den blev klam svedig og den var gloheden så jeg smed den men tænkte ikke langt nok til faktisk at huske at den beskyttet det lag af min hud" hun rømmede sig let og kiggede på Neil og kralede mod ham som en eller anden Navi fra filmene der havde gået i biograferne for langt tid siden før hele verden gik under kan man kalde det?. Justine berørte let Neil på kinden med et sødt smil over de fyldige læber og det røde bølgende løse hår flagrende bagved hende. "tak for hjælpen Neil... og ? jeg tænkte vis du måske ikke har noget i mod det... om jeg måtte tage med dig til? det sted du snakkede om tidligere san... et eller andet??" hunn smilede lidt men håbede dog på det væreste fordi hun var jo et væsen men så sig selv som et menneske. Hun satte sig let ned og berørte blidt den tshirt hun havde på og kiggede lidt her og der og sagde"Hmm?"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 6:40 pm

Neil så lidt på hende "nåå.. det må du jo så huske til en anden gang" sagde han og grinede lidt da hun havde taget den af på grund af varmen. Det vidste hun jo selvfølgelgi ikke var åndsvagt, men det var alligevel lidt morsomt så han beherskede sig lidt for ikke at grine. Han så lidt på hende da hun pludselig nærmede sig, og invaderede hans privatosfære. Han lukkede øjjnene hårdt i da hun kyssede ham på kinden, og det slog ham igen at han nogen gange opførte sig som en tolvårig, for ordet 'pigelus' lå på hans tunge. Han åbnede det ene øje og så lidt på hende "Så lidt.." sagde han og lyttede til hendes spørgsmål "til Sandria?.. det kunne du vel godt" sagde han så og trak på skuldrene. Hun ville åbenbart helst væk fra Xela, og det respekterede han.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 6:46 pm

Justine rømmede sig let og trak sig lidt væk fra ham og sagde"Undskyld.. det ? jeg" hun trak sig noget langt fra ham og så den anden vej, det var da ligefrem åndsvagt det hun havde gjordt ved ham, hendes finger rystede lidt af det hun havde gjordt og hun kunne ha hevet håret ud på sig selv vis det ikke var fordi hun ville ligne en psykopat vis hun gjorde det foran ? Neil. Hun rejste sig og ville virke professionel nu! og ikke lade de mærkelige følser påvirke noget i hende og virke som om intet var sket og sagde"skal vi kigge lidt rundt her i byen efter mad og nogen flasker med vand så vi kan holde ud til turen? ellerr der er måske ikke langt" hun kiggede ikke en eneste gang med Neil skænkede ham end ikke et skævt blik eller lavede et smil på læberne mere, hun ville blot af med den varme kildende følse og komme videre i livet!? hva havde denne krop dog gang i at få hende til at føle sådan, det var da ligefrem mærkeligt og sådan som Neil havde reageret! ville hun slet slet ikke berør ham mere overhovedet!?... hun sukket let og smilede lidt kun lidt og sagde"Nå skal vi gå?"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 6:59 pm

Neil så bare på hende og blev siddene, hvad i alverden var det pigebarnet foretog sig? Han sad stille og lagde hovedet på skrå mens hun skabte sig underligt. "Hmm.. der er en dagsrejse dertil så det er måske en meget god idé" sagde han og rejste sig. Han så lidt undrende på hende da hun ikke ville se på ham, havde han gjort noget galt? Det var sikkert det med kysset på kinden. Han rystede på hovedet, hvor var de barnlige, var det ikke meningen de skulle være voksne? Han nikkede "jo" sagde han og gik i retningen af bilen. En hel dagsrejse til fods ville være rigtig dumt. Han gik hen til bilen "Justine kommer du?" spurgte han bagud og satte sig ind på førersædet. Han satte nøglen i tændingen og tændte bilen. Han ventede på hun satte sig ind, og gabte stille. Han så lidt ud på omgivelserne.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 7:28 pm

Justine gik stille med ham og så lidt på ham i smug og satte sig så ind og kiggede ud af vinduet og rødmede let. hun smilede lidt og sagde"Så skal vi finde en butik med noget tøj i så du kan få dit eget tilbage igen" hun skammet sig lidt over at ha været så tæt på ham hun ville blot ha berørt hans kind som et tak?, men i stedet kom hun til at kysse ham, hvad havde hun dog haft gang i der?... Justine sad der lidt og kiggede ud af vinduet stadig temmelig sørgmodig men dog var det ikke til at se hun var så sørgmodig?... hendes åndedræt var normalt og hun slappede af i hver en lille krops celle.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 8:02 pm

Neil trådte på speederen, og kørte ud fra sidegaden. Han nikkede "mm.." mumlede han stille, det var fint nok for ham ikke at have trøje på, specielt når dagen var så varm som den var. Han tog en dyb indånding og rullede vinduet lidt ned, ikke for meget for man vidste aldrig hvem der pludselig hev en ud af bilen. Nu overdramatiserede han nok, men han ville hellere være forsigtig end uforsigtig. Han så lidt på hende igen, og betragtede det lidt sørgmodige ansigtsudtryk "er du okay?" spurgte han og så ud af forruden men lagde en af sine hænder på hendes ene arm. Han slap dog blidt hendes arm igen da han skulle skifte gear, og kiggede kort ud af sidespejlet. Han havde ikke haft kørekort da jorden gik under, han havde måttet lære sig selv det i en gammel land rover ude på en mark.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 8:08 pm

Justine rødmede meget over kinderne som var varmen i kroppen blusset op til kinderne og en smuk uskyldig rødmen kom frem på de smukke kindbens ydre og hendes øjne betragtede med blidhed hans hånd og hun tog sig blidt til stedet da armen forsvandt, dette var aldrig sket før?, at en faktisk havde berørt hende?.. hun gav et lille grin fra sig og nikket"ja jeg.. jeg tror jeg overlever forløbig" hun kiggede på ham lidt og sendte ham et lille smil da han kiggede mod hende og turde dog stadig ikke at berør ham dog ikke fordi han ikke var... var dejlig at rør ved men hele hendes verden de minder der var i hende hoved?, det var som at være teenager igen en homon befyldt teenager dog var hun det os nnu men det var som at være en 15 årig teenager igen der ikke vidste hvad hun skulle gør af sig selv nær det modsatte køn. Justine måtte ha noget at lave så hun tog blidt om hendes hår og begyndte så småt at lave fletningen igen fra nakken og ned til midt på ryggen for at ha noget og lave., hun anede jo ikke hva der var smukkest? blot hun havde noget at fokusere på så var hun skam glad?.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 8:24 pm

Neil så lidt på hende og så godt smilet "fint" sagde han og smilede kort, og kørte lidt hurtigere da der kom en lille strækning hvor der ikke holdt forladte biler, og andre ting der kunne køre. Han sukkede stille, og lænede sig mod rattet mens han kørte. Han kørte ind i Xelas ydre byområder, og standsede bilen. "Så.." sagde han stille og så lidt ud af forruden. Han åbnede døren og gik ud. Han gik hen og åbnede hendes dør og gik hen imod en butik der tydeligt viste at der blev solgt pigetøj. Han vidste jo at han nok skulle få sin trøje igen når hun havde fundet noget hun kunne bruge, så der var ingen grund til at han gik ind og købte noget. Han åbnede døren og holdt den og ventede på at hun selv gik ind og fandt noget. Han anede jo ikke hvad hun gik i. I mellemtiden fandt han sine smøger frem og tændte en. Han så helt nydene ud da han endelig fik tændt den og taget et sug. Han røg ikke så tit da han ville spare på sine smøger, men dem han havde nu var fra centerturen hvor Justine havde skudt ham. "Smukke vi har ikke hele dagen" kaldte han og nikkede ind mod butikken, og ventede. Måske burde han gå ind et af storcentrene og købe noget at drikke og spise til turen?
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 8:31 pm

Justine kom ud med to poser og så rigtig uskyldigt på ham og sagde"Ååårh undskyld jeg ville ikke lade dig vente så længe men der var blot så meget og jeg fandt det meste de har i blade og kjole fandt jeg og små nye lysserrøde piercing stinger og alt muligt andet og UUUHHH!!! SE!" hun åbnet en pose og sagde"Tattoo grej! og så vis vi skaffer noget ? kød kan jeg øve mig ? på det til at tattoover og så burde vi måske finde vand med mindre du har det" hun tog sig lidt for munden for ikke at snakke meget, men hun havde dog os holdt pauser ind i mellem for ikke at tale for meget eller lave en talestrøm. Justine smilede kært og svang let håret til den ene side der var halvt flettet i den ene side og hang løs bagi. Hun gik stille hen til bilen og puttet poserne ned i da hun opdaget en klam tingest(zombie) der gik mod hende. Hun holdte et skrig inde og gik bagud og så på ham i det hendes hjerte bankede utrolig hurtigt. Hun så på Neil og pegede på noget ved siden af bilen.... Bagage bærget havde hun nået at lukke... Hun så lidt rundt heldigvis var der ikke andre men... hendes våben! da hun havde skiftet til en sort tshirt de lå inde i buutikken!?..
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 9:00 pm

Neil så lidt på hende, han havde nået og hente vand og mad, og han havde ikke engang røget sin smøg færdig, men den skulle også nydes. Han lyttede til hendes åbenlyse pige plapren med et roligt udtryk i ansigtet "vil du nu være tatovør? Og hvem ville du så tatovere?" spurgte han drillende og så efter hende da hun gik hen mod bilen. Han greb de to bæreposer med madvarer og andre ting og gik hen og stoppede op lidt fra bilen og så op til butikken igen. "Justine prøv at se de vinduer.." sagde han og vendte hovedet for at se om hun kiggede. Det gjorde hun ikke hun havde låst blikket på noget andet. Han slap poserne og greb sine pistoler og skød. Han ramte, dog kun i skulderen "så løb dog!" råbte han til hende og fumlede med at lade endu engang og sigtede med den anden pistol imens og skød, og ramte zombien i halsen. "For helvede.." mumlede han sammenbidt, og fik endelig ladet pistolen og skød den i hovedet. Han stod lidt og trak vejret i dybe ryk.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 9:07 pm

Justine knækket sammen af grin og tog sig til maven helt impulsivt og sagde"hahah! undskyld men det der... det omg haha" hun grinte let og smilede til Neil og prøvede at komme op på de lettere ustabile knæ der stadig rystede efter den lettere skræmmende oplevelse der havde revet lidt op i hende?. Hun så let over mod Neil med et fast blik og tørte blodet langsomt af i ryk for at få det ovenligt af og ikke ramme den nye trøje af bomuld hun havde taget inde fra butikken af pigefnider og alverdens stuff. Hendes ansigtsudtryk var anderledes og hendes holdning mere rank, samt attuide. Blikket flakket let op mod vinduerne og hendes hoved drejede sig let på skrå?, hva ville han ha hende til at se?. ""Hva mener du? Neil" hun kiggede lettere undrende på ham og prøvede at følge sin egen motorik men det gik ikke så godt, tungen slog knuder, bene rystede og var ustabile og kunne gi efter knæk fra forskrækkelsen, så hun blev blot stående som en sten støtte med et lettere knæk til at se temmelig neutral ud i sådan situationer som denne*wired sammentræf?*
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 9:38 pm

Neil rystede på hovedet "ligemeget" mumlede han stille, og greb de to bæreposer med maden, og drikkevandet. Han så lidt på hendes oprørte udtryk og havde ikke rigtig forstået det voldsomme grineflip. Det måtte være en eller anden reaktion. Han standsede foran hende og satte poserne ned, og så på hende. Han satte sig på knæ, og tog fat i hendes skuldre og hev hende op og stå og holdt fast i hendes skuldre som hvis hun havde været fuld. "Hey.. se på mig, er du okay?" spurgte han stille, og strøg hende over det røde hår og slap hendes skuldre. Han så kort på den døde zombie, han havde set det så mange gange, at det ikke kunne overraske ham. Det ggjorde ham kun kvalm at se på, med blodet og sådan nogen ting. Han tog en dyb indånding og så på hende "træk vejret dybt ind omkring.. tre gange" sagde han så, og slap hende forsigtigt da han var sikker på at hun blev stående og satte poserne ind i bilen.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 9:47 pm

blikket var lettere fraværende og hendes åndedræt ureglmæssigt i forhold til hjerte rytmen der holdte gang i hele denne kødkardaver hun jo gik rundt i kunne man kalde det?. Hendes hud skindte let da solens stråler strøg over det blidt som et håndklæde der blidt vasket alt skidt væk fra hende. Dog var hendes blik fast på Neil og hun nikket lydløst fra sig, det havde været sådan et chok i starten at hun simpelthen var begyndt at grine for at få alt stresset og nervøsiteten ud af kroppen ellers ville hun ha skreget i vildens sky. Læberne blev fugtet let med tungens spids, og hendes tænder var samlet samt mundvandet var helt væk fordi hendes krop var halvt dehydreret af mangle på vand og tørst. Justine kom hurtigt til sig selv da Neil dog berørte hendes hår og et lille smil kom frem på læberne, det var kækt med et strejf af tilfredsstillelse og hendes ømhed overfor ham kom dog lidt frem, han kunne vel godt gøre hende lidt blød selv om han var mester hard guy. Hun så op mod vinduerne igen lettere nysgerrigt med læberne adskildt fra hinanden?, var dette mund noget specielt de indholdte der oppe? og hvorfor var det pludseligt ligemeget, dette ville Justine finde ud af.""jeg smutter lige ind efter mine våben Neil"" råbte Justine hurtigt, i det hun satte i let joggin løb ind i butikken igen så det ild røde flamme hår, fulgte hende med blide strøg over nakke og ryg, samt bølgende i luften. Hun tog om sin sele med våbene i og betragtede stedet og sagde til sig selv"" En trappe det er det jeg vil se"" hun var nysgerrig?, de vinduer.. hun gik ikke før*hva mente han med vinduerne?* Justine kom ud igen langsomt og svæve agtig gennem luften, med blide skridt over det ustabile rykkende sand der lå på den halv ødelagte beton vej"Sig mig?, Neil.. hva var der oppe i disse vinduer du gerne ville ha mig til at se, my hero" hun lod blikket fokusere mod vinduerne igen?-mærkværdige tingester? skabt af støv og ild...
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 10:16 pm

Neil så lidt på hende igen, hun virkede paralyseret, men det var der jo heller ikke noget at sige til. Han greb en af poserne og kastede en vand over til hende "her.. drik lidt.." mumlede han. Det var nok bedre hvis det havde været noget alkohol, men han vidste ikke helt hvordan aliens reagerede på alkohol. Måske kunne det være giftigt for dem?? Han tog en dyb indpnding, og pakkede bilen færdigt. "Mmkay.." mumlede han, og lod hende løbe ind igen. Han så kort op på vinduerne igen og betragtede de vilde farver.. De måtte være gamle, solen måtte have påvirket dem så de fik de ekstraordinære farver.. Han kunne egentlig godt tænke sig at vide hvad de gemte på, men det var også lidt ligemeget. Han så lidt på hende da hun kom ud igen. Han så undrende på hende, han stod jo og så op på dem.. kunne hun ikke se det? Han smilede bare til hende "Jeg troede bare det var noget jeg så.. no big deal" sagde han stille, og så kort op på dem igen inden han satte sig ind på førersædet "kommer du?" spurgte han, og lænede sig tilbage.. Der var noget ved den dag.. der gjorde ham i et sært humør. Han forstod det ikke rigtigt. Han så lidt på Justine og ventede tålmodigt denne gang, på at hun fik placeret sin mås på sædet.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 10:26 pm

Justine så undrende på Neil og tog i mod vandflasken og gav et lille grin fra sig og sagde"Mmkay? det har jeg godt nok aldrig hørt nogen sige men okay" hun grinte og satte sig efter noget tid ved siden af ham og rakte sødt tunge til ham som en måde at sige"""Spøge fugl""" på?. Hun grinte lidt og tog noget vand blidt ind i munden og nød det virkelig og sagde"Mmhh så lækkert?.. " hun tog nogen flasker op fra posen hun kunne nå og sagde"Sig mig? dette her" hun fandt en flaske alcohold frem og sagde"dette her? er det alkohold? det man drikker og får det mærkeligt af? fordi jeg tænkte om vi kunne bruge det til bål eller noget som brandvæske ? vis vi skal holde ind et sted og skal ha noget at spise?" hun havd enda fundet noget utrolig! godt alkohold der ville brænde godt men os gøre en fuld. Justine kiggede stille frem for sig og sagde"Årh ja dette er så meget bedre end at gå alene rundt i mørket blandt de klamme væsner du skød før?" hun grinte og bed sig let i underlæben og berørte sig hår, med en let rødmen, der hvor Neil havde strøget hende, det føltes mærkeligt inden i?, at blive berørt og lagt mærke til og så... så da han sagde smukke til hende? mente han det?, og hun troede hun endelig forstod dem i bladet hvorfor de gjorde sig smukke, for at få anderkendelse og få denne dejlige flyvske fornemmelse inden i over at en kaldte dem smuk?. Hendes blik var rettet mod Neil og hun kunne ikke lade vær med at smile..... dette var i sandhed en mærkelig meget anderledes dag?...
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 3 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum