Point Zero
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» snowfight //Lara//
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 EmptyTirs Dec 11, 2012 12:07 pm af Zac

» emne anyone? :3
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 EmptyTirs Dec 11, 2012 11:51 am af Zac

» Ready for a zombie?!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 EmptyTirs Dec 11, 2012 11:48 am af Lara

» ny på side
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 EmptyMan Dec 10, 2012 1:45 pm af Zac

» nybruger søger en at emne .__.
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 EmptyMan Dec 10, 2012 1:43 pm af Zac

» Halli-Halløj! Kig! >8D
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 EmptyMan Dec 10, 2012 1:39 pm af Zac

» Av.. - Lamia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 EmptySøn Sep 02, 2012 7:50 pm af Neil

» En ny start!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 EmptySøn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

» Jægernes kodeks!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 EmptySøn Sep 02, 2012 5:59 pm af Neil

Mest aktive brugere
Neil
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_rcap 
Kaos
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_rcap 
Amelia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_rcap 
Theisa
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_rcap 
Mizra
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_rcap 
Matty
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_rcap 
Nathan
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_rcap 
Charm
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_rcap 
Ivy
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_rcap 
Lamia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 30 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Zac

Vores brugere har i alt skrevet 612 indlæg i 67 emner
En ny start!

Søn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

Kære brugere på Point Zero!

Tiden har stået stille, og byerne er blevet tilgroede, støvet ligger tungt, og verden er blevet stille. Er der overhovedet mennesker tilbage, eller er det hele blevet overtaget af virus og udefrakommende?

Vi på Point Zero vil gerne sparke gang i siden igen med et brag! Og det gør vi med nye tiltag!

En ny og finpudset historie!
Flere detaljer til racerne!


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Vinderen af invitations konkurrencen!

Ons Dec 01, 2010 5:52 pm af Neil

Ja så er vinderen fundet!

Og den der har inviteret flest personer blev: Mizra!
Mange gange tillykke til hende ;) Hun har vundet en ekstra evne! Endnu engang tillykke til hende!

Og hey! Glædelig 1. Dec alle sammen :D

Kommentarer: 0

GUYS'N'GIRLS! ATTENTION PLEASE!

Ons Nov 17, 2010 4:34 pm af Neil


GUYS!

'N girls..

Nu må i liiiige stramme op, og begynde at læse reglerne. Jeg er træt af at folk opretter en bruger og bruger anime billeder, og har mere end en evne, og overhovedet ikke har styr på diverse racer.

Først og fremmest: Læs reglerne! Og gør det nu bare, eller skim dem i hvertfald lige igennem, dette vil hjælpe mig, og jer selv.

Second of all.. Halv-realistiske evner …


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Hey alle sammen! ^^

Lør Sep 18, 2010 3:40 pm af Neil

Yeah, vi mangler ligesom noget aktivitet og nogle medlemmer. Det er jo en forholdsvis ny side, men jeg ville sætte pris på hvis i gad invitere nogen af jeres venner (selvfølgelig kun dem i ved bryder sig om online rollespil ;)), til gengæld får den der inviterer flest personer lov at have 2 evner.

Det du skal gøre:
- Inviter de venner du gerne vil.
- Skriv til Neil hvem og hvor mange du …

[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0


Fjendskab? eller venskab ? //Neil

2 deltagere

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Lør Sep 18, 2010 11:08 pm

Neil blev tomatrød i ansigtet og så lidt på hende uden at kommentere det der irriterende noget som hun ævlede om. Og han var ikke nuttet! Neil var stadig i alderen hvor piger var spændene, men man skulle ikke komme for tæt på for så kunne der jo ske ting og sager, og nuttet ville han slet ikke gå med til at være. Neil trak på skuldrene, det var højst usandsynligt at de ville møde hinanden igen, og ville de så møde hinanden som fjender? Hun havde jo egentlig hjulpet ham... "Er der ikke en smule forskel på Kaos og Justine?" drillede han, og støttede lidt til døren. "Hvor skal du så hen nu?" spurgte han stille, og så lidt på hendes ansigt, gad vide... hun havde jo sagt hun var en outsider, det betød vel at hun var ligeså ensom som han selv var. "Hvis du ikke har noget sted at crashe kan du da crashe her?" tilbød han, men kunne have bidt tungen af sig selv, så snart han havde sagt det.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Lør Sep 18, 2010 11:23 pm

Kaos så på ham med lukket øjne og et smil over læberne og så lettere nuttet ud, hun var rigtig menneske/jæger sky hun rørte næppe ved folk andet end med sine knive? så hun betragtede ham lidt med de grønne specielle øjne og sagde"ja jeg ved det, men kaos er mit outsider navn og mit virkelig navn er Justine heh jeg fik 2 navne" hun så lidt flovt ned fordi hun var jo halv alien... eller nærmere var alien dog med en sjæl. Hun så lidt op mod ham og sagde temmelig ivrigt men slugte dog ordene bagefter og kunne ha slået sin egen ivre ihjel fordi hun havde aldrig før været tæt på en mandelig organisme eller for den sagsskyld køn, så ja hun var jomfru i den grad. Hun anede intet til sex eller noget fordi hun var stukket af fordi hun syntes det var forfærdelig det de gjorde ved mennesker, selv vis man døde burde de ikke tag andre levende væsners kroppe! med en fungerende sjæl og personlighed?. Kaos smilede lidt og sagde"det vil jeg vildt!... ØHM!?... jeg mener... det vil jeg med glæde" hun smilede kært og gik lettere tæt hen mod ham dog med afstand, let sky og så temmelig uskyldig ud pludselig.. Kaos strøg blidt den røde fletning bagud og sagde"Så ? bor du her helt alene...?"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Lør Sep 18, 2010 11:37 pm

Neil betragtede den nuttede... ting, som han egentlig burde slå ihjel. Han blev stående henne ved døren, og så hen på hende og nikkede "så du beholdt menneskets navn også?" sagde han stille. Det var der nogle af aliensene der gjorde, det var egentlig en pæn ting at gøre mod det menneske hvis liv man havde taget. Igen formørkedes hans blik og han så væk. Han lyttede til den opstemte tale og grinede stille, og skubbede døren op "så kom.." sagde han roligt. Neil kunne være en drengerøv, med sin fine bil, og sin måde at være så forfængelig af sin egen ære, men en gang imellem blev han voksen og opmærksom og fornuftig. Det var det der gjorde ham til den gode jæger han var. Han så lidt om på hende mens han gik ned af trapperne "mmm.. nej" sagde han så, det kunne han jo ikke der var jo næsten ingen andre mennesker tilbage. Tanken gjorde ham deprimeret og ensom, men han valgte at virke rolig for ikke at påvirke Justine.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Lør Sep 18, 2010 11:45 pm

(Skriver Justine xD ved dig)
Justine betragtede Neil lidt og gik med hænderne samlet foran som en skolepige der var på udflugts tur og sagde"Så det er her du bor?" hun kiggede en smugle rundt og sagde"Hmm? har du badeværelse og alt det man nu ellers skal ha?" hun så lidt på ham og berørte let sin fletning over skuldrene med finger spidserne og smilede kært. Justine roede sig let i håret og gik stille med ham stadig og stod så og betragtede hans lille bosted og sagde" ja faktisk, jeg beholdte hendes navn det var et løfte at tilføje det så jeg pludselig havde to, hun sagde det måske ville gøre mig mere menneskelig før hun...." Justine så lidt væk og rømmede sig lidt og bed sig i venstre side af underlæben når hun blev lettere ked eller oprevet,"inden hun døde..." Justine kiggede sig over skuldren og svejede lidt i ryggen til den ene side og berørte let væggene og sagde"Men.. hva? er dit navn fremmede kriger siden du jo kender midt må jeg vel os vide dit?"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Lør Sep 18, 2010 11:56 pm

Neil så lidt om på hende og humpede ned af trapperne, han måtte nok blive hjemme i lidt tid til det var helt healet, desuden skulle han skifte bukser da dem han havde på var helt stive af blod. "Jep... i kælderen da den er nemmere at forsvare, ellers tager eg til Cheenas midtby, ind til rådhuset" sagde han roligt. Hun vidste sikkert godt der lå et sted derinde hvor enkelte mennesker holdte til, eller bedre betegnet som jægere. "Ja.. ovenpå" sagde han. Han sov i kælderen, mens alt andet lå oppe på førstesalen. Han nikkede stille til det hun fortalte. Han kunne ikke rigtig give noget kommentar på det, han var jo stadig et menneske, og det oprørte ham at der skete den slags med andre mennesker. Han åbnede døren ned til kælderen og gik ind i et stort rum. Det var indrettet med en seng, en sofa, og en masse radio udstyr. Desuden var der en masse magasiner, bøger, og blade der lå spredt ud over det hele, mens væggene var prydet af både plakater, men også kort over byerne hvor han havde skrevet kommentarer ud for de forskellige steder. Euforia Nightclub var et sted han havde tegnet et rødt kryds henover.. det vrimlede med væsner der.. der var for farligt. "Jeg hedder Neil" sagde han og gik hen mod sengen og hev en skuffe ud fra under den "jeg bliver nødt til at skifte tøj, jeg er... blødt igennem" mumlede han.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 12:07 am

Justine nikket og sagde"okay... årh! ja undskyld nu skal jeg lade dig klæde om i fred... øhm? jeg går oven på og i bad eller ja... du ja?" hun vendte sig om og gik oven på første sal og så lidt rundt, et hus der faktisk var intakt eller nærmere bygnings hus men stadig??, og så lå det temmelig meget i mængden med andet så det ikke var til at spotte, flot?. Hun smilede lidt og gik op og kiggede rundt for at sikre sig der ingen var dog , gik hun stille hen til badeværelset og betragtede det lidt, hun tog langsomt toppen af og shortsene og betragtede de to piercing stænger på hver hofte og berørte dem let, de var sølv med en smuk hvid sølv dirmandt i hver hjørne, hun rømmede sig let, dette havde været Justines før hun døde og Kaos kunne aldrig! finde på at tage dem ud fordi de havde tilhørt Justine og det var Justines krop så sådan var det. Hun bed sig let i underlæben og tog alt tøjet af langsomt, spændte bhen op så brysterne nærmest sprang frem fordi bhen havde været så fast, hun trak gstrengen end om bagdelen og lod dem falde til gulvet og gik ud af dem og tændte roligt brusevandet og betragtede det klare kolde vand... der blev halv lun.. hun fik et lille smil frem og tog fat i fletningen og flettet det op og strøg fingerne igennem det med hovedet ned af, og lod det ild røde blod røde nærmest flammende hår blidt blive slynget tilbage igen og falde blidt ned af ryggen bølgende med en smuk glans, og lod det være skrigende i forhold til den mælkesølv farvede hud Kaos havde. Hun gik stille ind under vandet og lukket øjnene og sagde ´små kulde lyde fra sig indtil det blev varmt...
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 12:18 am

Neil så efter hende og nikkede. Han trak sine bukser af og bed smerterne i sig da det sad lidt fast i såret. Det nev så meget at det var nok til at få tårerne frem i øjenkrogen. Han havde haft bar overkrop siden centeret så nu var han nærmest nøgen. Han var dog ikke helt tryg ved at hive alt tøjet af, han anede jo ikke hvornår Justine pludselig kom tilbage. Han havde dog heldigvis ikke fået blod på sine stribede boksershorts. Han fik endelig de stramme bukser af, og forbandt såret med noget forbinding han havde. Han havde aldrig fået spurgt hende hvilket våben det egentlig var hun havde brugt, en lille armbrøst måske? Han lagde sig kort ned på sin seng og lukkede øjnene. Han var dødtræt, og han havde det som om han kunne sove i flere dage. Han så lidt hen på det ødelagte spejl der hang på hans væg og gik hen til det. Han studerede sit ansigt i spejlet og rakte kort ud og rørte ved glasset, inden han igen vendte om og gik tilbage og smed sig på sengen. Han vendte sig om så han lå på maven og lukkede sine øjne, han gad ikke engang tage bukser på, Justine havde nok set en dreng i boksers før.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 12:27 am

Justine slukket vandet efter noget tid og gik stille ud af det og kiggede lidt til alle sidere og fandt et håndklæde og tog det om sig med den dryppende krop gik hun neden under, funklende hår og læber bløde og fyldige, glinsende øjne så vel som krop, og hendes hår var lidt prinsesse slange krøllede i det, foran og bølgende bagved, hun gik ned til Neil og åbnet ind til hans værelse og Justine havde aldrig set en fyr afklædt såvel som tattoveringer før?. Hun kiggede overrasket på Neil og i stedet for at skrige eller kigge væk gik hun lidt mod ham og studerede ham nøje, *wauw... hvor er han ? Hot.. ? lækker facinerende* hun rakte sin hånd langsomt ud mod ham men stoppet sig selv og knyttede blidt hånden og gik bagud med rødmen over kinderne og så lidt væk og sagde"Øhm? Neil.. du.. du kunne vel aldrig dække dig lidt?" hun satte sig over i sofaen og betragtede ham og sagde"har du det godt? eller kan jeg hjælpe med noget" Hårlokkerne lå blidt ned af hendes skuldre og håndklædet var sat fast/rullet over ved midten af brysterne og dækket knap lige hendes bagdel. hun sad der halv alien halv menneske dog født alien?, og betragtede et ægte menneske mens hun næsten intet selv vidste om denne verden. Hun tog et af hans mange blade og så dem igennem og så modellerne og sagde"årh wauw.."
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 12:43 am

Neil lå stille og trak vejret tungt, han var ved at falde i søvn da han hørte døren gå op. Han kendte lyden, og han hørte næsten alt. Han tvang langsomt sine brune øjne op og så lidt mod døren og den rødhårede skabning. Han satte sig sløvt op og kørte en hånd gennem sit hår "jo jeg skal nok se hvad jeg kan gøre.." mumlede han træt, og rejste sig. Han var egentlig en smule ligeglad, boksershortsene dækkede hvad de skulle. Han lukkede døren og låste tre steder på den. Han stoppede kort op og tøvede "du er sikker på at du vil blive her natten over? For jeg låser ikke op i løbet af natten.." sagde han så, men det virkede til at hun var dybt optaget af et eller andet blad. Han låste af, låste en enorm kæde der hang ved døren og satte en stol i spænd. Han håbede det var nok. Så gik han tilbage og greb nogle lidt løsere bukser og trak dem på. Der var lunt nok i kælderen så han orkede ikke tage t-shirt på, han var van til at gå rundt i boksers.. men Justine behøvede selvfølggelig heller ikke straffes med hans udseende, nogen brød sig jo bare ikke om tatoveringer. Han så lidt over på den rødhårede pige. Hendes krop gav ham en smule komplekser, hun var knap nok selv dækket til. Han så lidt væk, og lagde sig ned i sengen igen. På maven for nu var der noget alvorligt galt, så han kunne ikke rejse sig op lige foreløbig. Hvis hun spurgte måtte han jo finde på en undskyldning om at han var træt, han kunne jo ikke bare få erektionen til at falde.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 12:52 am

Justine smilede og tog et blad med hen til Neil uden at vide han prøvede at gemme noget hun ikke kendte til men hun fik det blot mærkelig når han var så afdækket, en mærke kilden følse over alt. Hun rødmede og sagde"se! Se Neil!? er det ikke sådan nogen du os har tattoveringer" hun viste ham en mand os med tattoer dog mere trænet i det men ikke så smuk som Neil. Hun smilede kært og sagde"hvorfor får man disse tattoveringer? her ved jer" justine kendte kun til deres tattoer og det var mest koder eller noget der kunne forsvinde med lys, der var blå tattoer. Hun smilede kært og var foran ham på knæ og halv overbøjet ind over ham og sagde"du må undskylde det med... med at du skulle dække dig? jeg fik det blot mærkeligt over at se på dig, det stadig nyt for mig at være menneske?" hun rømmede sig let og sagde"fortæl noget neil om jer.. mennesker? verden eller måske dit liv.. eller disse her mennesker der er i bladene med makeup? på og sådan hva er de, de så smukke" hun smilede kært og pegede på dem og satte sig med ryggen mod hans seng og med bene let strukket ud dog lidt spredte og kiggede til siden ved skuldrene for at betragte Neil.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 1:02 am

Neil lå stille og forsøgte at slappe lidt af, og lukkede sine øjne og forsøgte at lade være med at se for meget på hende. Han så lidt over på bladet, og nikkede "tatoveringer.. han er bare mere pumpet end jeg er, mine muskler ligger i hjernen og i benene" sagde han og smilede svagt. Han lukkede øjnene igen "mm.. nogen får dem for sjov, andre får dem fordi det betyder noget for dem.. de får tegnet noget der måske minder dem om nogen de mistede, eller om en god tid, eller bare om noget de godt kan lide" forklarede han. De fleste af hans egne var der en historie bag, folk han elskede var vist i disse mønstre på hans hud. Præget i den, og ville aldrig forsvinde. "Det går nok, jeg plejer bare at gå rundt sådan" sagde han roligt. Hun havde sikkert ikke været menneske længe hvis hun ikke var stødt på så mange.. men der var selvfølgelig heller ikke mange tilbage. Han lyttede til hendes interesserede tonefald "hvad kan jeg fortælle..?" hviskede han stille, og så lidt på hende igen "de er modeller.. de er regnet for de smukkeste mennesker der var på jorden.. jeg syntes det er overfladisk, skønhed kommer indefra" mumlede han. "De har været en tur gennem computeren.. alle fejl ved dem er rettet, der er ingen forkerte ting" sagde han og rynkede på næsen, hvilket sygt samfund egentlig!
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 1:08 am

Justine så lidt på ham og betragtede ham i det hun rejste sig op og kiggede på pigerne i bladet og så på sig selv i det ødelagte blad og sagde"Hmm? hva med mig, har jeg fejl" hun prøvede at betragte sig lidt og tog blidt om håret og gjorde så det ville ha sat i en fletning vis hun havde det, men lod det ild røde hår falde blidt tilbage over skuldrene igen og noget ned ved ryggen, mens små lokker blidt fandt sted ved hendes smukke markerede katteligende træk ved ansigtet. Hun smilede kært og svejede let fra side til side som var hun genert og sagde"egenlig?, har jeg det lidt mærkeligt, alle de andre .... andre væsner ved så meget men jeg jo helt ny og ja.. jeg aner intet" hun tog endnu et blad efter at ha bukket sig ned efter det og tog det så op og så lidt i det og sagde"Hmm?" hun kiggede på en af siderne og sagde"Sex?" hun bladrede videre og sagde"aha!? makeup?.. så dette her med udseende betyder det meget for jer? eller nnærmere for os?" hun så lidt på ham og rettet på knuden over brysterne af hendes og slikkede sig let om de pinke læber med den klare røde tunge, mens hun sad i sofaen nu stadig med glinsende våd krop og lettere tørt men bølgende hår i klar rødt.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 1:19 am

Neil så på hende, og måtte se væk igen "nej du har ikke nogen fejl.." mumlede han bare, og trak hovedpuden op over hovedet. Hvad var der med piger og det spørgsmål? Ser jeg tyk ud i den her? Syntes du min røv er for bred? Han sukkede stille, men kunne ikke lade være med at smile, Justine gjorde det godt som næsten menneske. "Du lærer det nok, ellers kan du vel altid spørge?" sagde han og så lidt på hende igen. Han rødmede voldsomt da han fik udsyn til hendes kavalergang da hun bukkede sig ned, og blev om end ikke mere rød i hovedet da hun nævnte sex. Dset kommenterede han heller ikke på.. "Udseende betyder meget for nogen..." sagde han stille "men ja der er mange der går højt op i om deres næse er lige, om deres bryster er store nok, og om de er slanke... hvis man spørger mig så siger jeg som sagt at de pæneste er dem der er pæne indeni.." sagde han, og trak puden lidt over hovedet igen for at skjule den voldsomme rødmen. Han kunne ikke se på den tiltrækkende skikkelse, ikke før han havde fået erektionen til at falde.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 1:25 am

Justine kiggede lidt mod ham og smilede kært og sagde"tak ? tror jeg det var vel godt ment" hun gav et lille grin fra sig og kiggede sig i spejlet og sagde"Egenlig? tror jeg at jeg har fejl...? " hun berørte sine hofter uden på håndklædet og sagde"jeg har sådan nogen metal stænger i hver side med små hvid sølv tingester der glimter i hver side, jeg tror de kaldes dirmanter?" hun grinte let og sagde"jeg tror det en fejl? men det en speciel fejl?, dem havde justine og jeg fjerner dem aldrig. fordi de tilhørte hendes krop og tror heller ikke de kan fjernes" hun kiggede sig i spejlet igen og sagde"Bryster?" hun så lidt på sig selv og sagde"Hmm? jeg syntes nu jeg er utrolig smuk ! " hun grinte og sagde"Hmm? jeg syntes egenlig du tusinder gange smukkere end ham fyren i bladet, han... han virker falsk?" hun smilede og bed sig let i underlæben og kiggede flere af bladene igennem og sagde"Øhm? du skulle vel aldrig ha et eller andet jeg kunne gå i her? eller sove i Neil" hun kiggede rundt mens hun ventede på svar
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 1:33 am

Neil nikkede "mmm.." småmumlede han. "Alle har fejl.. nogle fejl er bare ikke synlige" forklarede han. Det var svært at forklare for hende, for han var ikke sikker på hun forstod, men han ville gerne lære hende at være mere menneskelig. "Det er piercinger.. jeg har en i tungen" sagde han og rakte tunge af hende så den klare lille sølvkugle kom til syne midt på hans røde tunge. Han rystede på hovedet "du tager meget hensyn til hende.. det er pænt af dig at ære hendes minde på den måde" sagde han og smilede varmt til hende. "Jo den ene af diamanterne kan skrues af, og så kan piercingen trækkes ud" forklarede han, og lagde sig bedre til rette. Endelig var det holdt op med at dunke så voldsomt i hans krop, og han åndede lettet op. "Du er også pæn.." indrømmede han, og trak puden ned og lagde den under sin brystkasse så han rettede kroppen lidt op. Han rødmede svagt "tak.." mumlede han forlegent, han var ikke så god til det med komplimenter. Han så hurtigt på hende, skulle han så op og stå?! Han bed sig i den bløde underlæbe "jeg har noget i den skuffe under sengen som jeg fandt tøj i før.. en t-shirt, jeg regner med du selv har trusser?" spurgte han, og så på hende.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 1:41 am

Justine smilede og nikket"ja hun gav mig trosandt os hendes krop jo og ja... hendes sjæl forsvandt og jeg fik nærmest et liv i denne krop du ved blev nærmest født på ny? fordi jeg ikke overtog en anden, derfor... derfor så alle skævt til mig fordi jeg ikke ville tag en krop der allerede var et menneske der havde, jeg... valgte hende der gav mig hendes frivilligt fordi hun havde en lunge sygdom men.. da jeg fik kroppen var den væk og tja.. derfor vil jeg gerne lære så meget jeg kan om at være menneske så den del af alien forsvinder i mig fordi jeg føler mig mere menneskelig end alien.. jeg hader dem.. fordi de tager andres liv på den måde, altså jeg jæger men kun af alt ondt, ikke noget godt..." hun rømmede sig let og sagde"Undskyld det med benet forresten jeg sigtet efter læderhudden, det er jo det yderste hårde lag på mennesker men ja... ramte lidt for langt ind" hun så virkelig ked ud over at ha såret ham og roede i mens, og lyste så op da hun opdagede! en hvid skjorte!. "uuh jeg har set en pige i det blad med sådan en over sig" hun vendte sig om og havde skam undertøj inden under nyt fra butikken i silke og helt hvidt med smuk sort flæser på bhens kant og gstrengens kant. Hun smilede og sagde"Ikke kigge" hun lod blidt håndklædet glide ned af hendes krop flagrende, og falde ned på gulvet. Hendes øjne funklede mens hun tog skjorten på sin krop og mærket den på sin bløde hud og sagde"Mmmhh så blød" hun knappede den lidt op dog så den skjulte brysterne og bhen, og så dækket den os hendes bagdel halvt til lårene. Hun smilede og vendte sig om og sagde"hvordan ser det ud? der vel intet sådan synligt... vel? jeg vil nødig vise for meget af min krop" hun smilede og drejede lidt rundt med et nuttet smil over ansigtet og lavede lidt traa laaa laaa agtig drejning og satte sig i sofaen og sagde"Mmhh nå... men? vi burde vel sove eller noget?" hun lagde sig på maven og så på Neil med de klare øje og smilede kært.
//Smutter i seng ^^ Skriver i morgen ^^ når jeg vågner, (skrives) ;D
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 1:56 am

Neil nikkede "i har nogle gode lægemidler i tårnet i Xela.. så hvis det var der du fik kroppen har de sikkert kureret sygdommen.." Han lukkede øjnene, og tænkte "så du vil.. dø med din værtskrop? Du vil ikke indsættes i en ny?" spurgte han stille om. "Læderhud?! På låret??" sagde han og begyndte at grine "det er ikke læderhud.. læderhud er det man har inder fødderne" sagde han smilende og vrikkede lidt med tærerne. Han betragtede hendes lykkelige ansigt da hun fik øje på hans hvide skjorte og grinede lidt af hendes lykke. Han kiggede væk, det havde han intet imod, han skulle ikke have erektion igen, det orkede han ikke. Han smilede stille over hendes åbenlyse glæde for den hvide skjorte, selvom han ikke rigtig forstod det. Han vendte hovedet og så på hende og rystede på hovedet "jeg er højere og har bredere skuldre end dig, så den dækker fint" sagde han og smilede lidt til hende. Han nikkede og rejste sig "ja det må vi nok" sagde han og greb den ene pude og den ene dyne så sengen lå med en pude og dyne "bare tag sengen jeg tager sofaen sagde han roligt, og smed tingene på sofaen ved siden af hende. Selvom det meste af civilisationen var forsvundet, havde neil stadig det med at gæster skulle behandles pænt, så hun fik sengen så tog han sofaen.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 11:08 am

Justine nikket og sagde"Ja jeg vil dø... med min værtskrop så vis du dræbte mig så ville jeg blot dø der, jeg ville ikke finde mig en ny" hun strøg håret lidt til siden og sagde flovt"Oh virkelig?..... min.. min fejl måske burde jeg ha været lidt længere ved de andre aliens... der går man på en slags skole og lære om det meste af menneskeheden.. såå??" hun grinte lidt og bed sig i underlæben og satte sig hen på sengen og så lidt på ham og sagde"vil du virkelig sove på sofaen? taak" hun smilede kært til ham og havde en lidt varm følse inden i, at hun var accepteret af ham nu at han ikke hadet hende for det hun var mere... Hun bed sig i underlæben og sagde"jeg burde virkelig finde ud af hvad det vil siges at være menneske?" hun sukket let og sagde"Hmm? måske der stadig er mennesker tilbage der studere i menneskelig adfærd og coeksistens.... ? " hun troede næppe at Neil ville ha hende på slæb? en Alien , og så lære hende os at leve som et menneske. Justine lagde sig ned i sengen og tog blidt om Dynen og gned sit hoved mod den og sagde"Mmmmhhh dejlig bløøøød!" hun grinte kært og var som en lille killing nu der havde opdaget sit garn. Hun holdte om Dynen og krammede den til sig fordi den var det blødeste hun havde rørt ved siden hun stak af.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 12:43 pm

Neil så på hende og nikkede stille. Justine var godt nok langt fra Alien til det fulde, hun var nok mere menneskelig end de fleste. Han smilede bare lidt "jeg ved ikke engang om det er sandt.. det er bare almindelig jæger-sladder" grinede han, og gned sig lidt i øjnene, og smed sig på sofaen. Han trak tænksomt sin dyne op over sig "du er jo stadig en del af racen.. måske kan du få fat i en bog eller nogle papirer som du kan bruge.. jeg tror ikke der er mange tilbage der studerer i menneskelig eksistens som ikke er aliens.." sagde han stille. Han følte sig pludselig en smule som om han svigtede sine egne. Han bed sig lidt i læben og så lidt op i loftet. Han følte skyldfølelsen gnave i sin samvittighed, og tøvede igen med hvad han skulle gøre med hende. Han lyttede til hendes lyde henne fra sengen, og smilede svagt. Han lagde sig ordentligt til rette og lukkede sine øjne og lyttede til hendes spinnen, og faldt langsomt hen.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 12:55 pm

Justine betragtedre let Neil og lukket så øjnene og slappet af, hun vågende dog næste dag tidligere end !? Neil og det første hun besluttede sig for at gøre var at læse alle hans blade igennem og lære så meget om mennesker som overhovedet muligt. Hun smilede og da hun endelig var færdig lå der blade over alt om hende, mens dynene var halvt over hende så hendes ben/lår var blottet mens lidt af bhen/brystet/kavaler gangen os var. Justine lå i sin egen lille drøm og prøvede at finde ud af hvad hun mest var?. hun følte sig fuldkommen som et menneske fordi da hun kom ind i Justine fik hun minder som var hun født som barn men var endt som eksperiment og endte med at blive en alien? indsat i en anden. Justine gøs lidt, fordi selv om der var lunt frøs hun meget let, hendes læber var let adskildte og fugtige, samt hendes vejrtrækning rolig og mild, hendes hår lå blidt over hendes skuldre og en tot lå blidt over den bløde kind af hendes.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 2:05 pm

Neil sov igennem, og var tvunget til at blive liggende da han jo stadig var såret. Og det var han ikke helt tilfreds med da han elskede at ligge og vende sig tredive gange om natten. Han sov længe den følgende dag, han var så udmattet fra dagen før selvom han havde troet at det hele var gået helt fint. Han glippede til sidst lidt med øjnene mod den lille varme lys der var i kælderen.. der var jo ingen vinduer. Han gabte stille og vendte sig om på siden og skar kort en grimasse da det var smertefuldt at skulle vende sig. Han så lidt over på Justine, og stirrede i nogle sekunder, før han vendte sit blik væk igen "morgen.." mumlede han træt, og gned sig i øjnene. Han sparkede blidt dynen af, selvom han allerhelst gerne ville være blevet liggende. Han satte sgi langsomt op, og kløede lidt henover en af tatoveringerne på sit bryst. Han gabte, og kørte en hånd gennem sit morgenhår og rejste sig. "Sovet godt?" spurgte han stille, og gik hen og hev ud i skuffen under sengen. Han hev nogle energibarer op, hvilket var noget af det eneste der kunne holde sig, og ikke var letfordærveligt..
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 2:48 pm

Justine vågnede stille og sagde"Godmorgen og ja har sovet fint hva med dig?... eller det var måske et dumt spørgsmål siden du er skadet og sådan" hun bed sig let i underæben og rømmede sig i det hun rejste sig op og strakte sig let, hun gik stille hen mod døren og sagde"Hmm der er ikke blevet rørt ved den så der har ikke været nogen der fandt os eller andre væsner der gik rundt, dog er jeg bange for at færdes i denne verden alligevel alle ting er så skræmmende os mennesker" hun så lidt væk fra Neil fordi hun var faktisk lidt bange for ham fordi hva vis han blot ville dræbe hende eller noget andet?, hun vidste intet om ham jo andet end han startede krigen mellem dem i centret og om de stadig var hemmelige fjender. Justine rømmede sig let og betragtede Energibarene og ville ikke tag i mod dem, de var hans mad vis han spurgte om hun så var død! sulten ville.. ville hun ikke rør hans mad..
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 3:12 pm

"Mm.. jo jeg har sovet fint nok" sagde han roligt, og så hen mod døren "nej.. og hvis der var, så var jeg vågnet" sagde han, og håbede at det beroligede hende lidt. Han fik det lidt underligt med at hun omtalte dem begge som mennesker, indeni var der nogen der skreg ham i ørerne at det var helt forkert, hun var en parasit, en... ting der havde overtaget en andens krop! Han lagde kort ansigtet i hænderne og tog en dyb indånding for at berolige sit oprørske indre. Han greb to energibarer og kastede den ene hen til hende "grib.." mumlede han kort, og åbnede den anden og tog en bid. Han spiste ikke så meget, forsøgte oftest at skære ned på sit forbrug af mad da han helst ikke ville være afhængig af noget. Han skævede lidt mod en hane i den anden ende af det aflange kælderrum, måske var han afhægig af vand? Han drak i hvertfald meget vand.. Han så lidt hen imod hende "hvad vil du så gøre nu?" spurgte han stille, han selv skulle jo på jagt igen, det var hans 'job' om man ville.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Sep 19, 2010 3:21 pm

Justine så på ham undrende og mærkede en form for afsky komme fra ham, hun sukket og mærket stille hvor ked hun blev egenlig.. hun var et skadedyr hun var en af disse klamme overtagelses tingester?!... Hun sukket det Justine havde sagt til hende om at det ville gøre hende mere menneskelig at være nær mennesker var løgn, det ville blot støde hende fra dem på grund af deres afsky. Justine så på ham lidt og greb energibaren og så lidt på den og lagde den blidt på dynen dog var det ikke til at se før... man ryddet dynen ovenlig sammen eller noget?. Justine rejste sig og sagde"det aner jeg ikke... finde et menneske jeg kan stole på... der.. der vil lære mig det at være menneske fordi jeg føler mig som et, tænker som et, og fik en sjæleløs krop så jeg har ikke overtaget nogen, det nok derfor at jeg har det anderledes end andre aliens, jeg fik en død kødkrop... uden noget i som man vel kalder det, mens de andre fik sjæle.." Hun så lidt væk og sagde"Men" hun så sig over skuldren nuttet smilende til neil og sagde"men tak Neil du passet på mig men vil nødig stå i vejen så jeg... jeg tager af sted så hurtigt jeg kan"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Sep 19, 2010 3:37 pm

Neil så lidt op på hende, og så at hun blev lidt nedtrykt. Var hun virkelig så følsom overfor hans krosstemninger? Han blev siddene på kanten af sengen "Justine.." mumlede han så stille, men blev afbrudt da hun snakkede om hvad hun havde tænkt sig at gøre. Han så lidt op på hende igen "jeg tror det bliver en lang og besværlig søgen, men held og lykke med det" sagde han stille. Havde han set hende som et problem og en del af den gruppe væsner der udslettede menneskeheden havde han skudt hende, men det så han hende jo ikke rigtig som... hun var bare.. anderledes, outsider som hun selv kaldte det. Han gned sig i ansigtet og lagde ikke rigtig mærke til at hun ikke spiste energibaren.. "Det var nu næsten mere dig der passede på mig" indrømmede han, og kløede sig forlegent i nakken. Han så lidt op på det nuttede ansigt, og nikkede stille "det må du selv om.. jeg skal også snart afsted..Sandria kalder" mumlede han og rejste sig og fandt noget tøj frem.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 2 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum