Point Zero
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» snowfight //Lara//
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 EmptyTirs Dec 11, 2012 12:07 pm af Zac

» emne anyone? :3
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 EmptyTirs Dec 11, 2012 11:51 am af Zac

» Ready for a zombie?!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 EmptyTirs Dec 11, 2012 11:48 am af Lara

» ny på side
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 EmptyMan Dec 10, 2012 1:45 pm af Zac

» nybruger søger en at emne .__.
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 EmptyMan Dec 10, 2012 1:43 pm af Zac

» Halli-Halløj! Kig! >8D
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 EmptyMan Dec 10, 2012 1:39 pm af Zac

» Av.. - Lamia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 EmptySøn Sep 02, 2012 7:50 pm af Neil

» En ny start!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 EmptySøn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

» Jægernes kodeks!
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 EmptySøn Sep 02, 2012 5:59 pm af Neil

Mest aktive brugere
Neil
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_rcap 
Kaos
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_rcap 
Amelia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_rcap 
Theisa
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_rcap 
Mizra
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_rcap 
Matty
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_rcap 
Nathan
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_rcap 
Charm
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_rcap 
Ivy
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_rcap 
Lamia
Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_lcapFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_voting_barFjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 30 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Zac

Vores brugere har i alt skrevet 612 indlæg i 67 emner
En ny start!

Søn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

Kære brugere på Point Zero!

Tiden har stået stille, og byerne er blevet tilgroede, støvet ligger tungt, og verden er blevet stille. Er der overhovedet mennesker tilbage, eller er det hele blevet overtaget af virus og udefrakommende?

Vi på Point Zero vil gerne sparke gang i siden igen med et brag! Og det gør vi med nye tiltag!

En ny og finpudset historie!
Flere detaljer til racerne!


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Vinderen af invitations konkurrencen!

Ons Dec 01, 2010 5:52 pm af Neil

Ja så er vinderen fundet!

Og den der har inviteret flest personer blev: Mizra!
Mange gange tillykke til hende ;) Hun har vundet en ekstra evne! Endnu engang tillykke til hende!

Og hey! Glædelig 1. Dec alle sammen :D

Kommentarer: 0

GUYS'N'GIRLS! ATTENTION PLEASE!

Ons Nov 17, 2010 4:34 pm af Neil


GUYS!

'N girls..

Nu må i liiiige stramme op, og begynde at læse reglerne. Jeg er træt af at folk opretter en bruger og bruger anime billeder, og har mere end en evne, og overhovedet ikke har styr på diverse racer.

Først og fremmest: Læs reglerne! Og gør det nu bare, eller skim dem i hvertfald lige igennem, dette vil hjælpe mig, og jer selv.

Second of all.. Halv-realistiske evner …


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Hey alle sammen! ^^

Lør Sep 18, 2010 3:40 pm af Neil

Yeah, vi mangler ligesom noget aktivitet og nogle medlemmer. Det er jo en forholdsvis ny side, men jeg ville sætte pris på hvis i gad invitere nogen af jeres venner (selvfølgelig kun dem i ved bryder sig om online rollespil ;)), til gengæld får den der inviterer flest personer lov at have 2 evner.

Det du skal gøre:
- Inviter de venner du gerne vil.
- Skriv til Neil hvem og hvor mange du …

[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0


Fjendskab? eller venskab ? //Neil

2 deltagere

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Okt 03, 2010 12:20 am

Hun smilede lettere skævt og vovende da hun hørte ham sige jordbær og sagde på en lettere chamrende forførende måde fordi måske var denne kamp den sidste hun så Neil i"mmmh Jordbær, then i should tast good" hun grinte og rakte tunge til ham i det hun sagde"Blækklat" hun grinte og kiggede ud af vinduet og tog fat i begge sine sværd og før Neil ville kunne nå at sige noget sprang Justine ud af døren og løb ind mellem nogen huse, langs en mørk klam gyde der var badet i mørke. Hun løb ind i den og stoppede op og så lidt på et menneske, dog mere.... alien. Hun kiggede efter den og så den løb fra hende i det hun vrisset og løb hurtigt efter dem som et eller andet leopard dyr var hun nærmest med armene bagud, og føderne langt foran hinanden og kroppen godt bøjede foran og tænderne blottet!. Hun kiggede rundt med de dyriske grønne øjne og slikkede sig let om læberne og lukket øjnene og prøvede at lytte...
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Okt 03, 2010 12:47 am

Neil så lidt på hende og grinede lidt og lyttede til hendes forførende latter, han begreb ikke hvordan han skulle kunne se hende som et monster.. det var hun bestemt ikke. "Hmm.. jeg tør ikke smage, det kan jo være jeg bliver afhængig.." brummede han og grinede da hun kaldte ham en blækklat, og rakte tunge tilbage af hende. Han så lidt på hende da hun pludselig var ude af døren "Justine?!" sagde han hurtigt og åbnede døren, og skyndte sig efter hende. Han var nær faldet over sine egne fødder, hvor var hun på vej hen?! "Justine!!" råbte han igen, og trak sin ene pistol, han måtte vel hellere have den ved hånden hvis hun nu skulle få sig selv i problemer. Han vidste ikke helt hvordan han ville have det med at have Justine med på jagt efter væsner, hvad hvis hun blev bidt? Hvad hvis hun blev fanget af sine egne? Aj Aliens var jo søde ved næsten alle og kunne jo knap nok blive sure på noget eller nogen.. men forræderi var vel aldrig godt?
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Okt 03, 2010 8:09 pm

Justine løb efter alien, og knurrede lavt, hun havde set denne alien før!, og vidste at dette var en af dem der gik med de andre og samlet nye mennesker. Justine viste tænder i det hun fanget den og hoppede på alien!. Hun tog kniven frem og den alien hun havde fanget trak nogen sværd ligende tingeste hun selv havde og angreb hende med dem. Justine skrig lidt og hoppede så tilbage og landet foran Neil, dog ikke super hop blot almindelig hop bagud og så faldt hun. Hun så på ham og gde"skyd... det en af dem der indsætter aliens i folk!" hun tog sig til armen og så lidt på det, der var 3 lange rifter. Hun så lidt på blodet og tog sig til munden og fik det pludselig skidt og besvimede lidt... få minutter efter vågnede hun lidt og sagde"Neil??"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Okt 03, 2010 8:38 pm

Neil så efter hende og skyndte sig med, han forstod ikke at hun bare kunne løbe på den måde, at hun ikke forstod at man var nødt til at ramme på afstand ellers lokkede de en med hen til de andre! "Justine!" råbte han, da hun pludselig forsvandt om et hjørne efter den fremmede alien. Hn kom endelig derhen og hørte hendes skrig. Han sænkede sin pistolhånd lidt da hun sprang tilbage og greb hende om livet, og sank lidt ned på knæ da hun besvimede. Han hørte godt det hun sagde, og strammede let grebet om hende før han hævede sin hånd igen og skød. Han ramte da også for skikkelsen længere fremme sank sammen næsten med det samme. Han fik den der dårlige smag i munden som han gjorde hver gang han skød andre, og så på Justine "er du okay?" spurgte han forsigtigt, og så på hendes arm.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Okt 03, 2010 8:43 pm

Justine nikket lidt og sagde"jaah.. lidt dog.. min arm" hun så på den og gav et lille klage piv fra sig og sagde"arh det gør ondt" hun kiggede mod alien med et lettere overrasket blik og sagde"Wauw.. kunne du stadig ramme den selv om den var så langt væk?" hun rejste sig langsomt op og mærkede stadig neils arme om sig og rødmede meget, i det hun blidt berørte hans finger og fjernede dem blidt med et smil og vendte sig mod, ham så håret flagrede smukt og sagde"hey bare rolig flotte jeg overlever" hun grinte og sagde"Men du reddet mig igen helt" hun smilede og sagde"jeg skylder dig igen en tjeneste" hun bed sig i underlæben og mærket vinden og gik hen til alien og tog en sølv kapsel og smadrede den og smilede lidt. Hun sagde"sådan der" hun gik mod Neil og kiggede lidt rundt og sagde"øhhh skal vi se at daffe af inden der kommer flee" hun gik lidt vaklende, fordi vis der var noget Justine ikke var så god til, så var det skam blod!.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Lør Okt 09, 2010 1:47 am

Neil så lidt på hendes arm, og nikkede bare kort til det hun sagde omkring at han havde ramt på den afstand. "Hvor på armen gør det ondt?" spurgte han stille, og hjalp hende op og stå. Han slap hende da hun flyttede hans arme og nikkede kort "fint bare du overlever.." sagde han, og grinede lidt da hun sagde flotte. "Hva ligger du an på mig?" drillede han stille, men var dog stadig lidt opmærksom på hendes stakkels arm. "Jeg er bare glad for du er i live.. du skylder mig ikke noget" sagde han og smilede lidt til hende. Han så lidt eftter hende, og lyttede da hun smadrede den. Han nikkede til forslaget om at smutte, det virkede ikke helt dumt, han ville helst undgå store mængder af væsner. Han begyndte at gp tilbage mod bilen "yeah, kom lad os gå tilbage.. og næste gang, løber du ikke uden mig" sagde han advarende i et lidt drillende tonefald, men han var skam alvorlig.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Man Okt 11, 2010 10:45 pm

Justine så lidt på sin arm og rødmede let, med blikket vendt til siden lettere flovt over hans om hun lagde an på ham kommentar, det gik virkelig ned i hver marv og ben fordi hun var jo lidt forelsket i ham faktisk?, eller kunne man kalde det forelskelse når der ikke vr vist gensidigt? og hva var forelskelse overhovedet, en kriblende følse eller var den forskellig fra folk til folk?, hva skulle hun gør med følser i det hele taget ud over glæde og vrede?. Hun gik stille af sted og gav et bestemt "mmhhhmm" Nik fra sig som tegn på hun havde hørt ham og sagde"det helt fint altså?, det ikke så slemt det er det jeg mener, min arm du ved" hun sendte ham et skævt smil og undlod at besvare det med om hun lagde an på ham, fordi where the hell skulle ? hun vide det fra?. Hun satte sig ind i bilen og så lettere flovt ned mod bunden og prøvede at lade vær med at bemærke ham for meget, dog kunne hun godt li hans smil og hvordan han var mmmhh det ar dejligt... hun så lidt mod ham og sagde"hvor skal vi hen?"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Tirs Okt 26, 2010 11:40 pm

Neil smilede afslappet til hende, han tog det ikke så tungt. Han gik med hende og lyttede til det hun sagde om sin arm. Han gav et let nik fra sig, og sørgede for at begge pistoler sad godt i deres hylstre så de ikke faldt ud. "Godt nok.. men du skal jo bruge din arm, så sig til hvis den gør ondt" sagde han. Han satte sig ind på førersædet og smækkede døren. Et par spændinger forlod hans krop og han lagde mærke til at han var blevet forskrækket.. han havde troet der var gået noget galt at han skulle miste en person han holdt af. Han tog en dyb indånding og smilede om til hende "klar til at køre lidt endnu?" spurgte han. Et eller andet sted var han begyndt at hade tanken om at hun skulle hjælpe ham med at jage væsner, han ville ikke udsætte hende for fare, han ville ikke udsætte hende for muligheden for at dø.
Men kunne hun ikke også det alligevel?
Hun kunne vel sagtens dø når det bare var hende ude i Xelas bymidte som den dag de havde mødtes. Han så ned i lidt tid inden han endelig tog sig sammen og tændte bilen og kørte.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Søn Nov 07, 2010 7:41 pm

Justine betragtede Neil undrende fordi han virkede temmelig spændt og hård i tonene som var han forskrækket eller måske nærmere bange. Hun rødmede lidt over kinderne nu og sad på forsædet før han vidste af det og betragtede ham nu med et blik der sagde nærmere undskyld fordi hun ¨sådan havde faret frem. Hun lænte blidt sit hoved op af hans dejlige arm og hviskede med blide ord ud af hendes mund, og over de bløde fyldige læber"undskyld jeg sådan stak af Neil, jeg lover jeg aldrig forlader dig igen" hun så op mod ham med de blanke øjne der lignede et dådyrs øjne og gav et skævt lille smil fra sig, mens hun kunne lugte hans dejlige lugt af mand og Neil lugt?, en tryg lugt og en dejlig varm krop han havde. Hun satte sig lidt op og tog chancen og kyssede ham blidt på kinden, lod hendes læber nærmest sætte et print ind i hans kind, ikke bukstaveligt ment men hun lod ham mærke hendes læber et sted præcis og blidt på hans kind, og slap så det blide venlig sindet kys mod hans kind og sagde"tak fordi du hjalp mig Neil"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Man Nov 08, 2010 10:59 pm

Neil behandlede hende nok lidt som var hun et ulydigt barn, men han gjorde det jo kun fordi han bekymrede sig for hende.. eller gjorde han virkelig det? Han forsøgte at være dybt skeptisk, men det lukkedes ikke rigtigt. Han så lidt på hende, og på sin arm "det går nok.." sagde han stille, og smilede lidt til hende. Han tændte bilen, og mærkede kysset på sin kind, og stivnede en smule i kroppen. Han var ikke van til den slags nærhed, men det han kunne ikke undgå at nyde det lille kys "det var så lidt.." sagde han, og smilede kærligt til hende. Det var ikke med vilje, det var ikke noget han lagde mærke til det var bare et enkelt smil. Det forlod dog hurtigt hans læber igen. Neil smilede som regel ikke.. Han var ikke så vild med at smile, men han havde heller ikke rigtig smilet længe til nogen. Han smilede jo ikke ligefrem til de væsner han dræbte.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Man Nov 08, 2010 11:24 pm

Justine opdagede det lille smil og kunne ikke lade vær med at smile os af det, hvor så han dog sød ud egenlig når han smilede?"du burde smile noget oftere... det klær dig" hun sendte ham et smil tilbage som tegn på at det var venlig sindet ment til ham og hendes stemme var blød og rolig da hun sagde det klædte ham at smile, det lød ikke kold eller neutralt men varmt og kærligt. Hun strøg det ildrøde hår til siden let med finger spidserne for at få det til at sidde som hun ville ha, selv om det havde sine egne måder det ville sidde. Hun gav et lille grin fra sig og så ud af bilen og sagde"Hmm? skal vi finde et sted og over natte her eller vil du helst sove ude i bilen, fordi jeg tror faktisk jeg forstrak noget?? igår da vi sov i bilen" hun tog sig lidt til skuldre pladen med den ene hånd og ømmede sig lidt, fordi hun havde vist sovet temmelig ubehageligt til sidst over natten og tankernes spetakle. Hendes grønne øjne så lidt rundt og betragtede selveste byen der var foran dem?, nogen huse stod op, så der burde være et sted med mad? vand ? måske flasker, og så ly og en dør der kunne låses???.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Man Nov 08, 2010 11:49 pm

Neil så lidt ud på vejen igen og koncentrerede sig om at køre. Han havde egentlig ikke kunnet køre før, men det havde han været nød til at lære.. han kunne ikke gå rundt fra by til by, specielt ikke når han skulle til Cheena osv. Han grinede stille, og rystede på hovedet af hende "jeg gider ikke smile så meget.. man ligner jo en barbie dukke" sagde han og rynkede på næsen "og jeg ser ikke sød ud.. jeg er frygtindgydene" sagde han og knurrede lidt for at understrege sin pointe, men han kunne ikke lade være med at grine lidt af det alligevel. Han så lidt på den rødhårede pige ved siden af ig og smilede svagt igen da hun så ud af vinduet, og vendte blikket mod sin kørsel. "Forstrakte du noget?" sagde han overrasket med latter i stemmen "Nå ja vi kan nok godt overnatte et sted.." sagde han, og så ud og fik øje på husene. Han trak på skuldrende, et par af dem var villaer, og havde gitterlåger, hvilket passede ham helt fint.. Neil var besat af at låse døre når han skulle sove.. men det var nok ikke så underligt.. Han kørte ind i en carport, og stoppede bilen, og slukkede den. "Jeg går lige ud og ser om gitteret virker.." sagde han, og trådte ud af bilen og gik ned til det store gitter. Selvfølgelig var der kloge væsner.. men så langt ude på bøhlandet? Der var ikke mange byttedyr vidste han.. Han trykkede på knappen, og lod lågen glide i. Den knirkede en del, men gav sig til sidst. Han vendte sig om og gik tilbage til bilen og åbnede døren bagi, og tog posen med varer ud, og skulle til at gå op mod huset "kommer du med?" spurgte han og smilede lidt til hende som hun nu havde befalet.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Man Nov 08, 2010 11:59 pm

Justine havde aldrig været uden for Xela, hun betragtede stille disse halv smukke huse og smilede for sig selv, selv om de var efterladt var mange af dem utrolig smukke stadig?, men hvor var alle folk henne?, hvor var disse mennesker?. Hun spacede lidt out, fordi hun ikke rigtig hørte Neil, dog ikke fordi hun ikke ville, men alt dette, og så det smukke hus og at hun skulle dele hus med Neil i en nat?, det var vel både pinligt? men samtidigt os spændende, hun glædet sig faktisk? og UH! måske havde de os bruser og det hele så hun rigtig kunne få et ovenligt bad eller måske disse spa bade!?. Hun smilede for sig selv og rystede så på hovedet da hun hørte Neil og åbnede døren temmelig hurtigt og sagde"uh ja!? jeg kommer! hihi" hun grinte let og så lidt fjoget ud fordi hun havde været så langt inde i sig selv. Hendes røde hår flagrede efter hende da hun trådte ud af hans bil, og de grønne øjne lyste op med nysgerrighed og glæde i dets glimt. Hun løb stille hen til ham og kiggede lidt rundt og sagde"skal du ha hjælp til at bære?" hun grinte let og betragtede stille huset og åbnet døren og sagde"Oh... sikker på jeg ikke skal tjekke stedet" hun tog fat i en af knivene ved hendes lår og smilede kært til ham. Hun vidste ikke han var lidt overfølsom over for hun udsatte sig selv for fare? jo, men Justine havde jo altid været alene og klaret sig temmelig godt??... dog bedre nu hun havde Neil ved sin side. Hun slikkede sig let om underlæben og gik indenfor og kiggede lidt rundt, alt var så smukt og vedligeholdt?, der var nok ingen her...
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Tirs Nov 09, 2010 12:26 am

Neil fulgte med hende op til huset, og lod hende gakke ud som hun nu lystede. Han bar tingene indenfor, og rystede på hovedet "nej jeg skal nok tjekke.." sagde han stille, og gik indenfor og fandt hurtigt køkkenet. Han lagde posen på køkkenbordet, og tog lidt af det ud og lagde det på bordet så Justine bare kunne spise hvis hun nu var sulten. Han gik en rundte i huset, det tog ham ikke så længe da det hele var ret støvet, så han undersøgte bare gulvet for fodsspor, og dem var der ingen af, dem satte han og Justine kun. Han gik tilbage til køkkenet og fandt den jägermeister han havde haft med. Han stod lidt med den i hænderne.. måske skulle han vente til Justine gik i seng, men så måtte han snakke med hende om at blive der et par dage, da han ikke ligefrem brød sig om at køre rundt med tømmermænd. Og han havde ikke tænkt sig at introducere den unge pige til den slags.. det var virkelig ærgeligt man ikke kunne få tjald længere.. men sådan var det, desuden var det usundt, sløvede sanserne.. Men han havde ofte tænkt at netop det ville have opmuntret ham. Men han var jo ikke dum, det var det dårlige ved ham han vidste jo at han bare ville blive kulet længere ned i kuldkælderen hvis han røg sig skæv.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Tirs Nov 09, 2010 12:33 am

Justine så undrende på ham og tog kniven tilbage i sin lille lomme ved låret og tænkte*Hmm? hva der mund galt med ham, siden vi tog af sted der fra gyden har han været temmelig overbeskyttende? føles det som* hum strøg sig lidt over hovedet, så længe han ikke fik broderlige følser for hende? så var det vel okay han var lidt den store mand og skulle sørge for hende?. Hun så undrende på ham og pakkede resten ud og satte det så de hurtigt kunne tag det i en pose igen, men os hurtigt få noget at spise?. Hun så lidt på tingene mens fingerne strøg over bordet... hvor var der dog støvet egenlig?. Hun så rundt lidt og betragtede en trappe og gik op af den, hun var usikker ved huse og ved at gå alene, hun kunne bedst li at være åbne steder uden noget om sig hvor hun kunne være sikker på intet kunne gemme sig. Hun gik stille op af trapperne, alt var ny i standsat, virkelig smukke trappe og mange værelser? oven på efter hendes mening? dog kun 3 men stadig?. Hun gik stille hen for enden af gangen og så på den halv lukket dør og tog stille fat i den og åbnede den så i det hun skrig rigtig højt og landet ned på røven med et bump."ARRHHH!!!!!". Hun så ind på værelset, hvor en fugl stille fløj ud af vinduet fordi den blev bange. Hun tog sig hurtigt til hjertet og trak vejret i hurtige ryk så hendes bryst skød frem og tilbage. *åårhhh man... dumme fugl??* det var sove værelset hun var nået til de andre værelser var helt iorden, badeværelse? med bruser og badekar, og så kontor inde på det andet værelse.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Tirs Nov 09, 2010 12:47 am

Neil traskede lidt rundt i køkkenet og så sig lidt om til han hørte hendes skrig. Han fór selvfølgelig ovenpå med sådan en fart at han næsten snublede over sine egne ben. Han kom endelig ovenpå og så sig forvirret om, og så lidt på hende "Hvad er det du foretager dig?" spurgte han lidt irriteret, der var jo ikke noget galt, han havde troet der havde været en flok zombier i hendes værelse.. Han sukkede lidt irriteret, og vendte om og gik ud af værelset. Han gik ned i køkkenet og satte sig på en stol, med et suk. Stolen knagede let, den var selvfølgelig gammel så det var der ikke noget at sige til. Åh det pigebarn drev ham da langsomt til vanvid. Han rakte ud og tog sin alkohol og hældte noget i et glas.. ikke så meget da det helst skulle tages som et shop. Han drak det hurtigt og skar en grimasse. FØJ! for den lede.. Han skruede proppen på igen, og stilte den i fryseren, selvom den kun duede svagt og var mere eller mindre tom for is.. men den var stadig kølig. Han gik hen og satte sig igen og slappede lidt af.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Tirs Nov 09, 2010 12:58 am

Justine vendte sig om og rejste sig langsomt op i det hun så Neil og kunne se hans irriterende blik mod hende, i det hun strakte sin arm ud for at stoppe ham i at gå og sagde med en undskyldende stemme"neil jeg ?... Neil?" hun sukket let og lod hånden dumpe ned ved sin side i det hun endelig kom på bene og sukket lettere dybt, i det hun mærket luften stille forsvinde fra hendes mund ved et langtrukkent suk. Hun blev jo blot forskrækket? har man ikke lov til det, og hvorfor!? lavede han os sådan et stort nummer ud af det, hun kunne da sagtens forsvare sig selv?, hun var jo trodssandt alien her!?. Hun berørte let dynen foran hende, gad vide hvor Neil ville sove i aften?. tanken blev dog hurtigt slået ud af hovedet igen, hun skulle ikke tænke sådan på Neil hva ville han dog ikke sige!?, hun skulle slet ikke tænke på ham, nej det var forkert og mærkeligt, og så disse følser. Hun følte sig så depri efter han havde set og sagt sådan til hende. langsomt traskede hun ud til badeværelset og trak stille i bruseren... vandet kørte stadig?, nu da ingen holdte elektrisitet eller lukkede noget ja så kørte det jo?. Hun stillede sig stille under bruseren iført tøj og lod sig dumpe ned med bene trukket op under sig og hovedet læggende på sine arme der lå på knæene af hende...*hvorfor sku han lige blive så sur?, tsk... hvorfor kan jeg ikke bare glemme det, måske burde jeg...nej jeg går bare der ned senere*
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Tirs Nov 09, 2010 4:25 pm

Neil så lidt op på loftet, og tænkte sig om. Måske var han lidt hård ved hende.. hun havde jo ikke gjort noget galt.. hun havde vel bare.. ja han anede ikke hvad hun lavede. Han rejste sig og gik op til det værelse hun havde befundet sig på, og stod lidt og trippede. Det lød som om hun var i bad. Han gik stille ind og satte sig ned ved døren, og sukkede. Han sad med ryggen til, så han kunne ikke se hende. "Undskyld Justine.." sagde han stille, og kløede sig i nakken. Hun fortjente en undskyldning. Hun fortjente ikke at han havde sine hysteriske anfald og at det så gik ud over hende. Han så lidt på døren og sukkede stille. Måske skulle han gå nedenunder igen, der var vel ingen grund til at blive siddene.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Tirs Nov 09, 2010 5:07 pm

Justine så lidt mod døren og rødmede let over kinderne, det var Neil? hun kunne høre men hva lavede han oven på?"hva?" hun hørte hva han sagde og rødmede uskyldigt over kinderne. Hun bed sig let i underlæben og gik stille ud fra badet og slukkede langsomt det rindende vand der gled ned af hendes krop. Hun gik med få skridt mod døren og åbnede så døren langsomt og gik ned i knæ bagved Neil og tog blidt om ham selv om hun var temmelig våd med tøjet på. "det.. det gør intet, der var en fugl inde på værelset så den forskrækkede mig da jeg åbnede døren.." hun sukkede lidt med en underlig tone af frygt for at han blev sur ? eller flovhed over at hun var våd?. Hun krammede ham blidt bagfra og kyssede ham blidt i nakken, ved siden af halsen og hviskede"du er tilgivet Neil" hun smilede let og rejste sig op, i det hendes arme blidt gled væk fra ham og døren til badeværelset blev lidt lukket igen, da hun skulle ha det våde tøj af, og et håndklæde om sig.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Ons Nov 10, 2010 5:24 pm

Neil blev siddene, og pustede en tot hår væk fra sit ansigt, og lyttede til hendes mulren rundt ude på badeværelset. Han hørte godt hun slukkede vandet. Det havde nu ikke været meningen at han ville forstyrre hende da hun var ude og bade. Han skulle til at rejse sig, da han mærkede hendes arme om sig, og så lidt om på hende og mødte de grønne øjne med sine egne brune. Han nikkede kort til det "okay.." sagde han roligt til at det havde været en fugl der havde værelset "måske skulle du lige tjekke det efter inden du går i seng om der er andre dyr herinde, medmindre altså du skal sove i et af de andre værelser" sagde han og trak på skuldrende. Han mærkede fugten mod sin ryg, og så lidt på hendes arme " du er våd.." kommenterede han stille, men vred sig ikke fri. Han mærkede kysset i nakken, og nød det. Han så lidt op på hende da hun rejste sig, og nikkede let. Han rejste sig og gik ned i køkkenet igen. Han var glad for at han fik sagt undskyld..
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Ons Nov 10, 2010 8:55 pm

Justine lukkede stille døren efter sig og stillede sig op af den og hørte ham rejse sig op og gå neden under igen, i det hun hørte han var langt nok væk, trak hun stille vejret igen og sukkede lidt højt"Man" hun tog sig til hovedet, ?*hvorfor skulle jeg lige kysse ham?* hendes fingerspidser gled over hendes hårlokker foran på pandehåret mens de grønne øjne så lettere matte og forvirret ud. Hun vidste ikke hvorfor hun havde kysset ham? hun havde vel blot lyst men hun skulle til at stoppe med at være så nærgående hun ville ikke jage ham væk?, han var den første ven hun havde fået og måske første forelskelse?, men hvem kunne komme med en kærligheds erklæring når man var alien og han var menneske og jæger? og så var han hendes ven jo os, alt dette var vel lidt for megt at spekulere over men.. men sådan var det vel at være menneske?, små ting blev så store og betydnings fulde?. Hun gik stille dvaskende hen til vasken og kiggede sig i spejlet og satte håret op med en elastik hun fandt så der hang to totter ned ved hendes ansigt, en i hver side af ansigtet og så resten sad i en smuk hestehale?. Hun smilede lidt og trak så sit tøj af og tog stille det af og tog håndklæde om sig og gik ud af døren og ind på værelset dog uden at lukke døren? hun kunne jo høre vis Neil kom. Hun åbnede værelses skabet i væggen og betragtede tøjet der inde...*Yes kvinde tøj!* hun smilede af glæde og begyndte at se efter noget at ha på.
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Søn Nov 14, 2010 2:02 am

Neil tullede lidt rundt nedenunder og foretog sig.. ingenting. det var han ikke ret god til.. Han kløede sig i nakken, og gik hen til køkkenvasken.. Hans vand i kælderen duede, og det havde altid været rent, men det var selvfølgelig ikke sikkert at det stadig var sådan med andre steder. Han skruede let på håndtaget og en underlig brummen kom fra rørene. Selvfølgelig havde Justine lige siddet under vandet så måske.. Han nåede ikke rigtig længere i sin tankegang før hanen gav en vred lyd fra sig og spruttede noget slam ud før vandet begyndte at løbe. Han slukkede hurtigt igen efter at have fået lidt af et chok! Han rystede let på hovedet og så kort mod trappen og overvejede hvad Justine lavede.. Han følte sig nogen gange en smule følelseskold, specielt fordi hun jo ikke gjorde noget med vilje. Han satte sig tilbage på sin stol, og sukkede let. Han var lidt af en idiot, og han ville godt indrømme at det ikke var noget han var stolt af.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Man Nov 15, 2010 12:42 am

Justine fandt nogen flotte ¨Neon blå hotpants og tog dem på og smilede i det hun fandt nogen dejlige sokker og så tog hun en flot tshirt på i hvid der havde en fed sort skrift bagpå. Hun smilede og løb hurtigt neden under og råbte"Neil se lige hav jeg fandt!" hun var dog noget afklædt end før men Neil ville vel ikke dø over at se hende lidt afklædt? altså så meget var hun nu heller ikke af klædt. Hun smilede og sagde"tadaa!!" Da hun endelig stod foran ham og tog sig til næsen og sagde"Eeewww hva er det... der lugter sådan" hun så hen til vasken og sukket i det hun gik hen til Neil og sagde"angående før... altså undskyld det var virkelig ikke med vilje og der ikke flere dyr og jeg forstår vis du blev forskrækket... det ville jeg os selv ha været?" hun roede sig lidt i håret, nogen gange var hun lidt for meget nærgående angående Neil men virkelig han var så sød og han havde noget speciel over sig. Hun satte sig i en sofa overfor Neil og betragtede ham lidt og sagde"Såå? hva skal vi ha i aften"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Neil Ons Nov 17, 2010 12:34 am

Neil løftede hovedet da han hørte Justines råben. Et eller andet sted måtte han smile af hendes uovertrufne evige glæde, og så lidt hen på hende da hun viste sig i døren. Han nikkede "det er pænt, lå det oppe på værelset?" spurgte han roligt. Der var ingen grund til at bekymre sig om at 'stjæle' der boede jo ingen, og dem der havde boet der, havde vist ikke været der i evigheder. Han rømmede sig let og så på håndvasken "ja det er vasken.. jeg legede med vandet.. eller slammet der kom ud af den" mumlede han og rynkede let på næsen, med et lille grin. Han nikkede bare igen til det hun sagde "det går nok, jeg bærer ikke nag hvis det er det du tror" sagde han, og smilede venligt til hende. Han nikkede bare til det, han var ikke blevet forskrækket.. Han himlede let med øjnene af sig selv, han opførte sig barnligt.. eller nærmere tidelig teenager agtig. Han så på hende igen, og gabte "Ja der er ikke så meget andet end det i poserne.. langtidsholdbare ernergi barer og den slags" sagde han og grinede stille. Han lænede ryggen tilbage mod stolen, og tog en dyb indånding.. sikke en dag.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Kaos Ons Nov 17, 2010 12:42 am

Justine smilede og vendte sig lidt og drejede og sagde"uh og se lige her" hun fandt en bikini frem i hvid og sagde"ER DEN IKKE SØD!" hun grintede let og kiggede undrende på den næsten sovende Neil og gik hen til ham med alkoholden og sagde"hey dig mig, vi tager os nogen slap af dage i dette hus og fortsætter vores rejse om ca 3-4 dage eller når vi lige har fået det ok, og skal vi så ikke drikke lidt nu og sikre huset inden og så blot nyde at vi kan slappe af her uden nogen former for skrubler eller der er forstyrrelser som væsner og sådan, jeg skal nok sikre huset udenfor så der ikke kommer nogen ind og så sikre du det inde fra indtil fordøren kun kan bruges og så sætter vi flere låse på som jeg hmm? kan tag over fra de andre huse der har hænge låse og sådan hva siger du til det Neil" hun smilede kært til ham og satte sig ved hans side og roede let i hans hår og rakte drilsk tunge til ham og sagde"overbeskyttende jæger hva" hun blinkede og sagde"tænk du nogen sinde en dag skulle beskytte mig og ikke omvendt, dog står vi vel lige nu eller???? står jeg dig stadig i gæld?"
Kaos
Kaos
Newbie
Newbie

Alder : 30

Tilbage til toppen Go down

Fjendskab? eller venskab ? //Neil - Page 5 Empty Sv: Fjendskab? eller venskab ? //Neil

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum