Point Zero
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» snowfight //Lara//
Stilhed.. som altid - Theisa EmptyTirs Dec 11, 2012 12:07 pm af Zac

» emne anyone? :3
Stilhed.. som altid - Theisa EmptyTirs Dec 11, 2012 11:51 am af Zac

» Ready for a zombie?!
Stilhed.. som altid - Theisa EmptyTirs Dec 11, 2012 11:48 am af Lara

» ny på side
Stilhed.. som altid - Theisa EmptyMan Dec 10, 2012 1:45 pm af Zac

» nybruger søger en at emne .__.
Stilhed.. som altid - Theisa EmptyMan Dec 10, 2012 1:43 pm af Zac

» Halli-Halløj! Kig! >8D
Stilhed.. som altid - Theisa EmptyMan Dec 10, 2012 1:39 pm af Zac

» Av.. - Lamia
Stilhed.. som altid - Theisa EmptySøn Sep 02, 2012 7:50 pm af Neil

» En ny start!
Stilhed.. som altid - Theisa EmptySøn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

» Jægernes kodeks!
Stilhed.. som altid - Theisa EmptySøn Sep 02, 2012 5:59 pm af Neil

Mest aktive brugere
Neil
Stilhed.. som altid - Theisa I_vote_lcapStilhed.. som altid - Theisa I_voting_barStilhed.. som altid - Theisa I_vote_rcap 
Kaos
Stilhed.. som altid - Theisa I_vote_lcapStilhed.. som altid - Theisa I_voting_barStilhed.. som altid - Theisa I_vote_rcap 
Amelia
Stilhed.. som altid - Theisa I_vote_lcapStilhed.. som altid - Theisa I_voting_barStilhed.. som altid - Theisa I_vote_rcap 
Theisa
Stilhed.. som altid - Theisa I_vote_lcapStilhed.. som altid - Theisa I_voting_barStilhed.. som altid - Theisa I_vote_rcap 
Mizra
Stilhed.. som altid - Theisa I_vote_lcapStilhed.. som altid - Theisa I_voting_barStilhed.. som altid - Theisa I_vote_rcap 
Matty
Stilhed.. som altid - Theisa I_vote_lcapStilhed.. som altid - Theisa I_voting_barStilhed.. som altid - Theisa I_vote_rcap 
Nathan
Stilhed.. som altid - Theisa I_vote_lcapStilhed.. som altid - Theisa I_voting_barStilhed.. som altid - Theisa I_vote_rcap 
Charm
Stilhed.. som altid - Theisa I_vote_lcapStilhed.. som altid - Theisa I_voting_barStilhed.. som altid - Theisa I_vote_rcap 
Ivy
Stilhed.. som altid - Theisa I_vote_lcapStilhed.. som altid - Theisa I_voting_barStilhed.. som altid - Theisa I_vote_rcap 
Lamia
Stilhed.. som altid - Theisa I_vote_lcapStilhed.. som altid - Theisa I_voting_barStilhed.. som altid - Theisa I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 30 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Zac

Vores brugere har i alt skrevet 612 indlæg i 67 emner
En ny start!

Søn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

Kære brugere på Point Zero!

Tiden har stået stille, og byerne er blevet tilgroede, støvet ligger tungt, og verden er blevet stille. Er der overhovedet mennesker tilbage, eller er det hele blevet overtaget af virus og udefrakommende?

Vi på Point Zero vil gerne sparke gang i siden igen med et brag! Og det gør vi med nye tiltag!

En ny og finpudset historie!
Flere detaljer til racerne!


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Vinderen af invitations konkurrencen!

Ons Dec 01, 2010 5:52 pm af Neil

Ja så er vinderen fundet!

Og den der har inviteret flest personer blev: Mizra!
Mange gange tillykke til hende ;) Hun har vundet en ekstra evne! Endnu engang tillykke til hende!

Og hey! Glædelig 1. Dec alle sammen :D

Kommentarer: 0

GUYS'N'GIRLS! ATTENTION PLEASE!

Ons Nov 17, 2010 4:34 pm af Neil


GUYS!

'N girls..

Nu må i liiiige stramme op, og begynde at læse reglerne. Jeg er træt af at folk opretter en bruger og bruger anime billeder, og har mere end en evne, og overhovedet ikke har styr på diverse racer.

Først og fremmest: Læs reglerne! Og gør det nu bare, eller skim dem i hvertfald lige igennem, dette vil hjælpe mig, og jer selv.

Second of all.. Halv-realistiske evner …


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Hey alle sammen! ^^

Lør Sep 18, 2010 3:40 pm af Neil

Yeah, vi mangler ligesom noget aktivitet og nogle medlemmer. Det er jo en forholdsvis ny side, men jeg ville sætte pris på hvis i gad invitere nogen af jeres venner (selvfølgelig kun dem i ved bryder sig om online rollespil ;)), til gengæld får den der inviterer flest personer lov at have 2 evner.

Det du skal gøre:
- Inviter de venner du gerne vil.
- Skriv til Neil hvem og hvor mange du …

[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0


Stilhed.. som altid - Theisa

2 deltagere

Go down

Stilhed.. som altid - Theisa Empty Stilhed.. som altid - Theisa

Indlæg  Neil Søn Jan 02, 2011 5:38 pm

Dag og dato: irl.
Sted: Sandria by
Tid: 16:30
Vejr: let overskyet, men der er lidt sol bag de lette skyer

Neil skød mod zombien igen. Den virkede ikke til at have noget intilligent at sige, den var ret blank.. højst sandsynligt en af de hjernedøde. Han ramte ved siden af og bandede lavmældt mens han bakkede bagud "gå dog hjem du kan ikke lide sol!" hvæsede han surt, og ladede pistolen igen og rettede den mod den. Han skød igen og ramte den i hovedet, den sank sammen og neil sukkede lettet. Han lagde mærke til at han rystede.. hvad skulle det nu til for, han plejede at være så rolig og fattet.. Han tænkte lidt over alle de aliens han havde mødt.. rare aliens, hvem havde dog findet på det? Han sukkede og rystede på hovedet, han anede intet om dem mere syntedes han. Han skuttede sig let og stak pistolen tilbage i hylsteret og gik mod sin bil.. den bil der havde hjulpet ham gennem så meget. Utroligt at man kunne knytte sig så meget til en ting som en bil. Han smilede let for sig selv og steg ind i bilen. Han tændte den.. eller han forsøgte, men den gav bare nogen hostende lyde fra sig. "Nej, nej, nej" bad han inderligt, og sukkede og lænede sin pande mod rattet.. det måtte den ikke.. ikke nu..
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Stilhed.. som altid - Theisa Empty Sv: Stilhed.. som altid - Theisa

Indlæg  Theisa Søn Jan 02, 2011 8:49 pm

Theisa havde gået rundt i nogle timer nu og bare ladet sig opsluge af de ting der var rundt omkring hende, og havde ikke rigtig haft noget at begive sig til, hun havde været nede ved den nærmeste rene sø hun kunne finde, eller den sø der havde været mest ren, og fået taget sig et bad. Endnu havde hun ikke mødt nogen rumvæsner som sådan, hvilket hun nu også var utrolig glad for, hun ville hellere holde sig så langt væk fra dem som muligt. Et lille smil gled hen over hendes læber imens de lange spinkle ben med nogle tynde leggins der var rimelig slidte og hullede, hvor med nogle lår korte cowboy shorts kom til syne i lyseblå kulør og på overkroppen havde hun en let poset trøje som var en smule snavset men så igen så passede den fint ind. Der gik dog ikke længe før hendes ører lod sig hører nogle hostende lyde fra en vrissen bil og en ejer der nærmest bad den, som om han bønfaldte til gud. Hun fik øje på en bil rundt om hjørnet fra den lange trærække hun havde stået ved og betragtede den lidt inden hun gik hen imod dets forskærm og åbnede den op uden tilladelse fra hvem der nu end ejede den, og kiggede lidt på det gamle lort der lå nede i den, og rystede stille på hovedet og klappede skærmen i igen og kiggede hen på manden som så rimelig bekendt ud, selvom det var længe siden hun sidst havde set et andet menneske. ”Den skal køle af, det ville virke hvis du havde noget vand som du kunne hælde ud over…” sagde hun og svang læderjakken over skulderen imens hun kiggede ind af et ødelagt vindue og hen på føreren af bilen, og kom så i tanke om hvem det var men sagde ikke noget endnu.
Theisa
Theisa
Admin

Alder : 31

http://www.vie-la-mort.forumotion.com

Tilbage til toppen Go down

Stilhed.. som altid - Theisa Empty Sv: Stilhed.. som altid - Theisa

Indlæg  Neil Man Jan 03, 2011 5:39 pm

Neil drejede lidt på rattet.. egentlig ikke fordi at det hjalp noget, måske burde han skifte bil? Det ville måske være det mest ideelle hvis den var ved at give op.. Han sukkede for han brød sig ikke om at skulle lade den stå der og rustne. Han strøg forsigtigt hen over instrumentbrættet og sukkede. Han så lidt op da han hørte at skærmen blev klappet op. Han så hurtigt ud af forruden og skulle lige til at udbryde hvad fanden vedkome havde gang i, da han hørte en stemme. Han så lidt ud af forruden da hun klappede den ned og måbede "Theisa?" sagde han overrasket. Hun levede! Han kunne ikke lade være med at smile stort til hende. Han skyndte sig ud af bilen "du er okay.. hvor er det dejligt!" udbrød han spontant og gav hene et kram. Han slap hende dog igen og skævede til bilen "skal den køle ned?.. jeg troede ikke den var så gammel" mumlede han for sig selv, og lod sin fingerspids glide hen over fronten på bilen.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Stilhed.. som altid - Theisa Empty Sv: Stilhed.. som altid - Theisa

Indlæg  Theisa Man Jan 03, 2011 6:55 pm

Et skævt grin kom frem på hendes læber da han så opdagede hvem det var, og hævede det ene bryn da han sagde at hun levede, "Ja self gør jeg det... havde du da regnet med at finde mit hovede liggende alene på fortorvet et sted..?" Spurgte hun med et skævt smil og gav ham et hurtigt kram igen, og nikkede endnu en gang, til det han spurgte om og betragtede igen bilen med et skævt smil, og kunne tydeligt forstille sig den i sine yngre dage, "Hvis jeg havde et skur, og de rigtige matrialler kunne jeg gøre den her bil så god som ny.. bare lidt malling måske ny motor, men det er vidst for meget for langt..." sagde hun og trak stille på skuldrende, og vendte derefter blikket hen imod Neil som stod ved siden af hende, og smilede lidt til ham, "Hvor er du da på vej hen?" spurgte hun så og tøjlede lidt op i en taske som hun havde hængende på skuldren, hvor en masse forskellige ting lå i. Vinden tog let fat omkring det halv våde hår og kiggede så lidt rundt, og derefter over på det sted hvor zombien havde været og rynkede let på næsen, hun synes der var ved at komme flere og flere af dem, og det var lige meget hvad man gjorde, hun tog en dyb indånding og vendte de ravnesorte øjne hen på Neil, der så ud til at være et lidt andet sted end hvor hun havde været i sine tanker, han holdte sig nu godt måtte man sige, "Ihvertfald også dejligt at se du er i live..." smilede hun lidt og hoppede en gang for at få tasken bedre på plads.
Theisa
Theisa
Admin

Alder : 31

http://www.vie-la-mort.forumotion.com

Tilbage til toppen Go down

Stilhed.. som altid - Theisa Empty Sv: Stilhed.. som altid - Theisa

Indlæg  Neil Tirs Jan 04, 2011 5:00 pm

Neil trak på skuldrende og smilede lidt til hende "lidt regner man vel altid med det... aj jeg vidste ikke at jeg ville komme til at se dig igen" sagde han, og var glad for at han kom til at se hende alligevel. Han så på bilen og sukkede stille "tja.. måske er det på tide at skifte bil, men jeg vil nu savne den.. den har fulgt mig siden alt det her skete.." sagde han stille, og strøg næsten kærligt hen over den ene forlygte. Han så lidt på hende "ville bare videre i teksten.. jeg tror snart jeg har udryddet det halve af Sandrias monstre... eller de bliver ved med at komme så det må være fra de andre byer.." sagde han. Selvfølgelig vidste han godt at han alene ikke kunne udrydde noget som helst, i hvertfald ikke særlig længe. Han smilede svagt til hende "også godt at se at du ikke har tabt hovedet" sagde han drillende, og klappede blidt på overfladen af bilen, før han hentede alle de ting han havde ud af den. "Jeg må hellere finde en anden selvom det gør ondt.. men jeg har ikke råd til at have en bil der ikke kan starte hvis den virkelig skal" sagde han, og kastede et sidste ømt blik på sin bil, inden han vendte øjnene mod hende "vil du med på bil shopping?" grinede han. Godt nok var det mere bil stjælning, men han tog dem folk ikke kunne bruge fordi de jo.. ja var blevet til kødædene ting der vraltede rundt i gaderne.
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Stilhed.. som altid - Theisa Empty Sv: Stilhed.. som altid - Theisa

Indlæg  Theisa Tirs Jan 04, 2011 7:55 pm

Hun nikkede lige så stille og smilede lidt til hvad det var han sagde, det rørte hende ikke så meget, heller tage det med et smil, end en fornærmelse, da de jo kunne dø hvornår det skulle være. Hun fugtede lige så stille læberne og kiggede lidt rundt, og derefter op på ham, "En dag... når jeg får et våben eller hvad jeg nu gør og jeg så kan bruge det vil jeg da gerne joine dig i udrydelse af monstre og zombier.." smilede hun skævt og kiggede op på ham imens hun endnu en gang kunne grine af det som han sagde, og nikkede kort, imens hun kiggede på bilen, og smilede stille, "Ellers skøn hun er..." sagde hun stille og rystede så på hovedet over det sørgelige tab, og fugtede lige så stille sine læber inden hun kiggede på Neil der så ud til at være dybt nede i kulkælderen over dette tab af sin bil, hun tøvede lidt da hun mente hun sikkert ikke kunne gøre det store for ham, og lagde derfor en hånd på hans skulder og strøg den lige så stille for at sige det var okay. Hun nikkede lige så stille til det han sagde med bil shopping og smilede skævt inden hun fjernede sin hånd og gik derfor roligt videre afsted imod resten af byens vilde liv af kun ødede og forladte bygninger. Hun betragtede de biler der kom dem imøde sådan som de gik, og gik derefter hen til en knald rød Ford, og lod fingrende glide hen over dets næsten urørte forside imens hun bevægede sig hen mod døren og trak en lang jernstang som buede for neden i til en flad takket firkant. Hun lod den glide ind under roden, og der gik ikke lang tid før hun havde lirket låsen op, og lagde derefter det lange stykke jern ned i tasken igen, og åbnede bilen. "Et stks bil serveret.." sagde hun smilende og var kun inde med overkroppen hvor med at bagpartiet stak lige i vejret da hun smed tasken om bag på bagsædet af den røde ford.
Theisa
Theisa
Admin

Alder : 31

http://www.vie-la-mort.forumotion.com

Tilbage til toppen Go down

Stilhed.. som altid - Theisa Empty Sv: Stilhed.. som altid - Theisa

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum