Point Zero
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» snowfight //Lara//
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) EmptyTirs Dec 11, 2012 12:07 pm af Zac

» emne anyone? :3
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) EmptyTirs Dec 11, 2012 11:51 am af Zac

» Ready for a zombie?!
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) EmptyTirs Dec 11, 2012 11:48 am af Lara

» ny på side
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) EmptyMan Dec 10, 2012 1:45 pm af Zac

» nybruger søger en at emne .__.
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) EmptyMan Dec 10, 2012 1:43 pm af Zac

» Halli-Halløj! Kig! >8D
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) EmptyMan Dec 10, 2012 1:39 pm af Zac

» Av.. - Lamia
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) EmptySøn Sep 02, 2012 7:50 pm af Neil

» En ny start!
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) EmptySøn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

» Jægernes kodeks!
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) EmptySøn Sep 02, 2012 5:59 pm af Neil

Mest aktive brugere
Neil
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_lcapSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_voting_barSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_rcap 
Kaos
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_lcapSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_voting_barSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_rcap 
Amelia
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_lcapSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_voting_barSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_rcap 
Theisa
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_lcapSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_voting_barSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_rcap 
Mizra
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_lcapSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_voting_barSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_rcap 
Matty
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_lcapSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_voting_barSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_rcap 
Nathan
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_lcapSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_voting_barSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_rcap 
Charm
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_lcapSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_voting_barSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_rcap 
Ivy
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_lcapSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_voting_barSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_rcap 
Lamia
Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_lcapSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_voting_barSnart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 30 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Zac

Vores brugere har i alt skrevet 612 indlæg i 67 emner
En ny start!

Søn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

Kære brugere på Point Zero!

Tiden har stået stille, og byerne er blevet tilgroede, støvet ligger tungt, og verden er blevet stille. Er der overhovedet mennesker tilbage, eller er det hele blevet overtaget af virus og udefrakommende?

Vi på Point Zero vil gerne sparke gang i siden igen med et brag! Og det gør vi med nye tiltag!

En ny og finpudset historie!
Flere detaljer til racerne!


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Vinderen af invitations konkurrencen!

Ons Dec 01, 2010 5:52 pm af Neil

Ja så er vinderen fundet!

Og den der har inviteret flest personer blev: Mizra!
Mange gange tillykke til hende ;) Hun har vundet en ekstra evne! Endnu engang tillykke til hende!

Og hey! Glædelig 1. Dec alle sammen :D

Kommentarer: 0

GUYS'N'GIRLS! ATTENTION PLEASE!

Ons Nov 17, 2010 4:34 pm af Neil


GUYS!

'N girls..

Nu må i liiiige stramme op, og begynde at læse reglerne. Jeg er træt af at folk opretter en bruger og bruger anime billeder, og har mere end en evne, og overhovedet ikke har styr på diverse racer.

Først og fremmest: Læs reglerne! Og gør det nu bare, eller skim dem i hvertfald lige igennem, dette vil hjælpe mig, og jer selv.

Second of all.. Halv-realistiske evner …


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Hey alle sammen! ^^

Lør Sep 18, 2010 3:40 pm af Neil

Yeah, vi mangler ligesom noget aktivitet og nogle medlemmer. Det er jo en forholdsvis ny side, men jeg ville sætte pris på hvis i gad invitere nogen af jeres venner (selvfølgelig kun dem i ved bryder sig om online rollespil ;)), til gengæld får den der inviterer flest personer lov at have 2 evner.

Det du skal gøre:
- Inviter de venner du gerne vil.
- Skriv til Neil hvem og hvor mange du …

[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0


Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty)

2 deltagere

Go down

Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) Empty Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty)

Indlæg  Oliva Tors Dec 02, 2010 8:59 pm

Tid: Eftermiddag
Sted: udenfor supermarket
vejr: solen skinner
Omgivelser: en masse der er på vej ind og ud supermarket

Oliva havde været inde supermarket bar nu pose, med nogle få vare, hun ventede udenfor, men ville snart begive sig ud skoven hvor hun hørte til, hun stod i stykke tid før hun begyndte gå. Hun var iført en hættetøje der trukket godt op over hovdet. For hun ville helst ikke fange andres opmærksomhed. Hendes et værelset lejlighjed som brugte når hun proivanterede, lagde ikke så langt fra supermarket hun havde nogle ting skulle hente inden begive sig ind skoven som var hendes sted. * det godt nu mangler der bare et par ting mere* hun glad for at hun snart kunne forlade byen og dens mange væsner og især aliensne.
Oliva
Oliva
Newbie
Newbie


Tilbage til toppen Go down

Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) Empty Sv: Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty)

Indlæg  Matty Tors Dec 02, 2010 9:08 pm

Matty kom gående ud fra supermarkedet, han havde bare været inde og kigge, der havde været intet af særlig interesse idag.
Matty havde en lysegrøn militærjakke på og mørke bukser, han havde også militærsko på, i siden han hans pistol i et pistolhylster, en af dem militæret havde brugt, det ville nok ikke undre folk hvor Matty havde sit udstyr fra, især ikke når man vidste de fleste kaserner der jo engang havde været, var blevet rippet for alt det her udstyr efter epidemien var brudt ud.
Matty
Matty
Newbie
Newbie

Alder : 39

Tilbage til toppen Go down

Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) Empty Sv: Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty)

Indlæg  Oliva Tors Dec 02, 2010 9:14 pm

Oliva gik forsigt for ikke at støde ind i nogen, men alligevel var der en mand af ældrede udsende som stødte ind i hende. Hun gispede kort og tabte sine vare som lå ud over det hel, hatten faldte ned så hende hoved kom til syne. Hun skyndte sig ned på knæ og kiggede ikke op på manden, fumlede efter sine vare imens hun smed dem hun havde i posen. Manden undskyldte mange gange, men Oliva svarede ikke. Oliva var bange for at manden var alien og ville fange hende hvis han fandt ud af at hun var et mennske.
Oliva
Oliva
Newbie
Newbie


Tilbage til toppen Go down

Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) Empty Sv: Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty)

Indlæg  Matty Tors Dec 02, 2010 9:28 pm

Matty lagde mærke til en pige kom gående med hendes varer, og en mand der med vilje stillede sig ind foran hende, Matty kunne godt se han var alien og han havde stillet sig foran hende med vilje og skyndte sig derfor hen til hende i det samme han så manden løfte foden for at sparke hende, Matty slog en gang så vaklede manden bagud og så slog Matty en gang mere og så væltede manden og blev liggende, manden nåede ikke engang at blinke før at Matty pegede på ham med sin pistol, manden var tydeligt overrasket men blev liggende uden at sige noget.
Matty stirrede på manden uden at sige en lyd og uden at sænke pistolen.
Matty
Matty
Newbie
Newbie

Alder : 39

Tilbage til toppen Go down

Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) Empty Sv: Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty)

Indlæg  Oliva Tors Dec 02, 2010 9:37 pm

Oliva gispede forskrækket da en mand kom ud af det blå, betragtede manden som nu lå på jorden uden sige en lyd. Hun skyndte sig samle sine vare, hun kunne ikke lide alle øjne som nu rettet imod hende og, hun kiggede på ham der var kommet hende til usætning smilede taknemligt, men de måtte væk nu inden der kom flere aliens hun rejste sig og trak i " vi må væk inden der kommer flere" sagde hun advarende fik øje på nogle flere alien, som var på vej til deres brors undsætning, Oliva kendte sted hvor de kunne gemme, til tingene her var dysset ned. Hun rejste sig op og rev ham i den arm hvor ingen pistol havde. Hun ville bare væk her fra inden der kom flere og det hele ville ende slagsmål
Oliva
Oliva
Newbie
Newbie


Tilbage til toppen Go down

Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) Empty Sv: Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty)

Indlæg  Matty Tors Dec 02, 2010 9:40 pm

Matty var ligeglad med pigen der havde fået samlet sine varer og ville have ham med væk, for han var sku ligeglad, en alien var en alien og de gjorde ham ikke noget ondt så længe han stod med den her pistol, det vidste han nærmest, aliens havde det med at trække sig når nogen stak en pistol op i hovedet på dem og spurgte om de gerne ville nå at blive gamle nok til at formere sig eller man bare skulle plaffe dem ned.
Matty fyrede et par skud efter de aliens som var på vej hen til ham og gik stille og roligt efter den løbene pige.
Matty
Matty
Newbie
Newbie

Alder : 39

Tilbage til toppen Go down

Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) Empty Sv: Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty)

Indlæg  Oliva Tors Dec 02, 2010 9:49 pm

Oliva var begyndt løbe efter det første skud havde lydt, hun var glad for hendes hurtighed skyndte sig ned af gyden denne gyde kendte hun ret godt for det gyden til hendes lejlighed, anede ikke fyren fra før fulgte efter, men hun glad for at han havde været der. Hun kiggede over skulderen så til glæde at han fulgte med. hun åbende døren til sin opgang skyndte sig ind. Hun holdte døren for ham smilede taknemligt " tak fordi reddede mit liv der" sagde hun lagde sin arme rundt om sin for at beskytte sig på den måde. hun sukkede kort da hun savnede verden som den var før, der skulle man ikke passe på, hun havde været så forsigtig som kunne men alligevel tiltrukket den dårlige opmærksomhed, og der ville nok gå stykke tid før hun kunne komme tilbage til byen hun tog beslutning hun måtte væk så snart hun var færdig med proviantere.
Oliva
Oliva
Newbie
Newbie


Tilbage til toppen Go down

Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) Empty Sv: Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty)

Indlæg  Matty Tors Dec 02, 2010 9:53 pm

Matty vidste aliensne ikke forfulgte ham og fulgte derefter efter damen.
Matty nikkede bare venligt til damen og smilede venligt til hende før han fortsatte med at gå.
Matty stak pistolen i pistolhylsteret og smuttede hjemad, han skulle nok smutte lidt herfra nu hvor aliensne var opmærksomme på hans tilstedeværelse, de ville nok gerne have hævn, for han var sikker på han nok havde ramt mindst en af dem.
Matty
Matty
Newbie
Newbie

Alder : 39

Tilbage til toppen Go down

Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) Empty Sv: Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty)

Indlæg  Oliva Tors Dec 02, 2010 10:18 pm

" du kunne måske ikke følge mig i ud skoven?" spurgte hun og blev en smule flov over hendes sprøgsmål hun havde tænkt over det, og det var bedre komme afsted nu, drog havde hun ingen flok hun var helt alene. Hun betragtede ham kort for se hans øjne efter hun havde spurgt " forresten så er jeg Oliva stryder" sagde hun ville engtlig gerne give ham noget for hjælpen, men hun havde intet.
Oliva
Oliva
Newbie
Newbie


Tilbage til toppen Go down

Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty) Empty Sv: Snart kan jeg begive mig hjem til skoven (Matty)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum