Point Zero
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Seneste emner
» snowfight //Lara//
Om zombier EmptyTirs Dec 11, 2012 12:07 pm af Zac

» emne anyone? :3
Om zombier EmptyTirs Dec 11, 2012 11:51 am af Zac

» Ready for a zombie?!
Om zombier EmptyTirs Dec 11, 2012 11:48 am af Lara

» ny på side
Om zombier EmptyMan Dec 10, 2012 1:45 pm af Zac

» nybruger søger en at emne .__.
Om zombier EmptyMan Dec 10, 2012 1:43 pm af Zac

» Halli-Halløj! Kig! >8D
Om zombier EmptyMan Dec 10, 2012 1:39 pm af Zac

» Av.. - Lamia
Om zombier EmptySøn Sep 02, 2012 7:50 pm af Neil

» En ny start!
Om zombier EmptySøn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

» Jægernes kodeks!
Om zombier EmptySøn Sep 02, 2012 5:59 pm af Neil

Mest aktive brugere
Neil
Om zombier I_vote_lcapOm zombier I_voting_barOm zombier I_vote_rcap 
Kaos
Om zombier I_vote_lcapOm zombier I_voting_barOm zombier I_vote_rcap 
Amelia
Om zombier I_vote_lcapOm zombier I_voting_barOm zombier I_vote_rcap 
Theisa
Om zombier I_vote_lcapOm zombier I_voting_barOm zombier I_vote_rcap 
Mizra
Om zombier I_vote_lcapOm zombier I_voting_barOm zombier I_vote_rcap 
Matty
Om zombier I_vote_lcapOm zombier I_voting_barOm zombier I_vote_rcap 
Nathan
Om zombier I_vote_lcapOm zombier I_voting_barOm zombier I_vote_rcap 
Charm
Om zombier I_vote_lcapOm zombier I_voting_barOm zombier I_vote_rcap 
Ivy
Om zombier I_vote_lcapOm zombier I_voting_barOm zombier I_vote_rcap 
Lamia
Om zombier I_vote_lcapOm zombier I_voting_barOm zombier I_vote_rcap 

Statistik
Der er i alt 30 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Zac

Vores brugere har i alt skrevet 612 indlæg i 67 emner
En ny start!

Søn Sep 02, 2012 6:12 pm af Neil

Kære brugere på Point Zero!

Tiden har stået stille, og byerne er blevet tilgroede, støvet ligger tungt, og verden er blevet stille. Er der overhovedet mennesker tilbage, eller er det hele blevet overtaget af virus og udefrakommende?

Vi på Point Zero vil gerne sparke gang i siden igen med et brag! Og det gør vi med nye tiltag!

En ny og finpudset historie!
Flere detaljer til racerne!


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Vinderen af invitations konkurrencen!

Ons Dec 01, 2010 5:52 pm af Neil

Ja så er vinderen fundet!

Og den der har inviteret flest personer blev: Mizra!
Mange gange tillykke til hende ;) Hun har vundet en ekstra evne! Endnu engang tillykke til hende!

Og hey! Glædelig 1. Dec alle sammen :D

Kommentarer: 0

GUYS'N'GIRLS! ATTENTION PLEASE!

Ons Nov 17, 2010 4:34 pm af Neil


GUYS!

'N girls..

Nu må i liiiige stramme op, og begynde at læse reglerne. Jeg er træt af at folk opretter en bruger og bruger anime billeder, og har mere end en evne, og overhovedet ikke har styr på diverse racer.

Først og fremmest: Læs reglerne! Og gør det nu bare, eller skim dem i hvertfald lige igennem, dette vil hjælpe mig, og jer selv.

Second of all.. Halv-realistiske evner …


[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0

Hey alle sammen! ^^

Lør Sep 18, 2010 3:40 pm af Neil

Yeah, vi mangler ligesom noget aktivitet og nogle medlemmer. Det er jo en forholdsvis ny side, men jeg ville sætte pris på hvis i gad invitere nogen af jeres venner (selvfølgelig kun dem i ved bryder sig om online rollespil ;)), til gengæld får den der inviterer flest personer lov at have 2 evner.

Det du skal gøre:
- Inviter de venner du gerne vil.
- Skriv til Neil hvem og hvor mange du …

[ Fuld læsning ]

Kommentarer: 0


Om zombier

2 deltagere

Go down

Om zombier Empty Om zombier

Indlæg  Ivy Tirs Nov 16, 2010 11:53 am

Hello everyone!
Nu kommer der nogle få spørgsmål om zombierne på siden og deres fysiske egenskaber :) Siden jeg lige er ved at læse sådan en fin bog om zombier, vil jeg lige krydstjekke min viden derfra lidt xD

Normalt er det jo sådan at zombier er lig i forrådnelse der går rundt og hærger. Grunden til at de er genopstået er virusset solanum, som styrer deres hjerner og krop efter døden.. Virusset placerer sig i hjernen, og det er derfor zombier kun kan dø hvis deres hjerne bliver smadret. Men! Det er de "normale" følelses- og åndsløse zombier!

Zombierne her på siden derimod (og her taler jeg om de spilbare) er anderledes... Jeg gætter på at historien med virusset er nogenlunde det samme, og at de også kun kan dø hvis deres hjerne bliver smadret... Derimod ved jeg jo at zombierne som er spilbare ikke åndsløse eller bliver styret af virusset.. De er højest sandsynligt heller ikke helt følelseskolde, når det er tilfældet.
Spørgsmålet går på zombiernes fysik! Siden de jo er lig i forrådnelse, men det er camoufleret i løbet af dagen/aftenen, er der et par relevante spørgsmål, som kommer nu! (endelig xD):
1. Er zombierne reelt lig i forrådnelse, eller har jeg misfattet det?

2. Kan sår på zombier hele? Hvis de f.eks. brækker noget, eller får et snitsår, vil det så hele med tiden? "Rigtige" zombier heler jo ikke, men går rundt med skaden indtil deres hjerne bliver smadret, eller kroppen er helt opløst (forrådnet)

3. Lever zombier reelt af kød, eller spiser de de bare fordi de har lyst? Normalt siger man at zombier bare spiser mennesker fordi de "har lyst", men at det ikke er nødvendigt for at de kan blive ved med at være...levende.. om man vil.. xD

4. Normalt kan zombier ikke løber, klatre, hoppe, svømme eller noget som helst andet.. Kun gå.. (Og da de ikke har behov for at trække vejret, kan de godt strejfe om på en havbund i flere år) Er det samme gældende her? Jeg gætter på nej, men man kan jo aldrig vide...

5. Kan zombier mærker hvis de bliver skadet? Vil en zombie f.eks. kunne mærke en brækket arm eller et snitsår? Grunden til at zombier normalt r svære at stoppe er jo at de slet ikke kan mærke når de får skader/sår.

Det var vist alt hvad jeg havde for nu :) Der kommer sikkert mere han ad vejen xD
Ivy
Ivy
Newbie
Newbie

Alder : 36

Tilbage til toppen Go down

Om zombier Empty Sv: Om zombier

Indlæg  Neil Tirs Nov 16, 2010 10:41 pm

Overordnet, så er zombierne her på siden mere menneskelige, og ikke særlig 'forrådnede-ish'. Dette skyldes partvis at HVIS de rådnede op, ville der ikke være nogen der gad spille dem, da de fleste på siden højst sandsynligt bliver piger, og for det andet.. er man nok en smule krævende med hensyn til udseende, specielt når man spiller online så vil de fleste gerne være perfekte/interessante (Nu snakker vi pure psykologisk forklaring.) Det er jo ikke alle der vælger en race bare for at få nogle gode emner og en fed personlighed, hvis du ved hvad jeg mener ;)

Dog skal de jo minde lidt om zombier, ellers ville jeg have kaldt dem noget andet.. så hvis du har besøgt vie la mort nogensinde, har de en regel der hedder at omkring midnat eller i løbet af natten bliver de lidt mere rædselsvækkende, det er lidt.. som en makaber Cindarella.

Jeg lader det være op til brugerne lige præcis HVOR makabre de vil have deres charakter, det betyder også at hvis de får snitsår om natten så gør de det. Men ellers så healer de, næsten med det samme hvis de bliver skadet, det er også kun derfor at hvis de bliver skudt i/smadret hovedet dør de. (Lidt som i din bog ;)) Og ja, det er en virus der overføres vha. et bid, som så smitter mennesket og gør individet til en zombie indenfor 24 timer or so.

Det med at spise.. er nok en "det har jeg lyst til" følelse, det er ikke noget de har brug for som sådan, det er som at have lyst til at tage et stykke chokolade. Og denne sides zombier kan kan bevæge sig hurtigere end bare at gå, de er mere menneskelige, da det ellers bliver et helvede for personen bag der skal spille den. Man bliver nød til hele tiden at tænke på personen bag for at vide hvad man skal gøre med selve racen ;)

Og ja, de kan mærke smerte når de bliver skadet. Men det er nærmest væk med det samme på grund af at de healer så hurtigt :3

Jamen det er helt iorden ;) du må endelig sige til ^^ Håber det var svar nok til de andre ting indtil videre, ellers spørger du bare igen :3
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Om zombier Empty Sv: Om zombier

Indlæg  Ivy Ons Nov 17, 2010 8:37 am

Så i princippet er en zombie bare så "zombie-agtig" som man gerne selv vil have den er?

Hvis jeg gerne vil have at min er i forrådnelse, og dens sår ikke heler og sådan noget, så gør jeg bare det? :D
Ivy
Ivy
Newbie
Newbie

Alder : 36

Tilbage til toppen Go down

Om zombier Empty Sv: Om zombier

Indlæg  Neil Ons Nov 17, 2010 3:55 pm

Ja det er helt op til en selv, hvor meget eller hvor lidt man ønsker ens charakter opfører sig. Men, der er dog nogle enkelte regler som bør overholdes sådan så folk ikke bare laver figurer, og gør hvad de vil.

Men ja, hvis din figur er i forrådnelse så er den det. Det er dog mest synligt om natten.. lidt som med rovdyr, hvis vi tager løven som eksempel, kan den gå i et med savannen, det samme kan zombierne da de jo til forveksling ligner mennesker, dog kan de ikke opretholde illusionen om aftenen/natten ^^

Håber det er forståeligt x'D
Neil
Neil
Admin

Alder : 32

https://point-zero.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Om zombier Empty Sv: Om zombier

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum